וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע מצחוק: המעריץ האלמוני שמשלב את עצמו בתמונות של קנדל ג'נר

אילן גלר

26.1.2016 / 9:32

עבודת פוטושופ מדוקדקת הפכה את קירבי ג'נר לקרוב משפחה של ממש, לפחות לפי התמונות והסרטונים שהוא מעלה לחשבון האינסטגרם שלו. ככה זה כשיש שניים

צילום מסך

הכירו את קירבי ג'נר, האח הנוסף (והפיקטיבי לחלוטין) למשפחה המפורסמת בתבל. לקירבי יש לא רק תחביבים מוזרים, אלא גם חשבון אינסטגרם קורע מצחוק שבו הוא מופיע לצידה של קנדל ג'נר בסיטואציות יום-יומיות בחייה. למעשה, אם תסתכלו טוב בחשבון שלו תגלו שבכל אחד מהצילומים המפורסמים של הדוגמנית למשפחת קרדשיאן-ג'נר השתתף גם אחיה הלא-בדיוק-תאום.

כמו "אחותו", גם קירבי אוהב לשתף את החוויות המסעירות שהם עוברים עם הגולשים. ואם אתם מצפים ליצירות חובבניות, חישבו שנית. המעריץ האלמוני העומד (ולפעמים שוכב, או קופץ - תלוי בתמונה) מאחורי הצילומים הללו מבין דבר או שניים בפוטושופ, שכן ברבות מהתמונות נוכחותו נראית אמינה לחלוטין, כולל התאמה לצללים, לצבעים ולסיטואציה. יש אפילו כמה סרטוני וידאו בהם מככב קירבי בטבעיות גמורה, עד כדי שאפשר כבר להתחיל לתהות האם מדובר בתוספת מלאכותית, או שבחשבון הרשמי הוא פשוט הוסר מכל הצילומים.

עם כשרון כזה, לא מפתיע שחשבון האינסטגרם של קירבי צובר פופולריות במהירות, אם כי עדיין לא ברמה המאיימת על חשבונה של קנדל עצמה. עם אלפי תמונות ועשרות אלפי לייקים לכל צילום, לא נתפלא אם במוקדם או במאוחר יזכה קירבי לביקור אמיתי בביתה של ג'נר, שיקבע באופן סופי את מעמדו כסלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully