וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק רופאלו איבד את הארנק בשלג בניו יורק - הגולשים מצאו אותו תוך 18 דקות

אילן גלר

26.1.2016 / 9:53

"OMG!! הוא בדיוק נמצא! זה היה מהיר בצורה מפחידה. תודה לכל מי שסייע לי למצוא אותו", כתב השחקן המוכר בתור "הענק הירוק" אחרי שגילה את כוחה האמיתי של הרשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסאגה הסתיימה תוך פחות מעשרים דקות בזכות הגולשים./מערכת וואלה!, צילום מסך

סופת השלגים שהכתה בחוף המזרחי של ארה"ב היא מקור בלתי נדלה לסיפורים מרגשים ומוזרים, אבל נראה שסיפור אחד מצליח גם להדגים בצורה מושלמת את כוחה של הרשת וחכמת ההמונים - סיפור הארנק של השחקן ההוליוודי המוכשר, מארק רופאלו.

רופאלו, המוכר כיום בעיקר בזכות תפקיד "הענק הירוק" אותו הוא מגלם בסדרת סרטי הנוקמים, טייל ברחובות התפוח הגדול והקפוא במהלך הסופה (כנראה בהפוגה) ועם שובו לביתו גילה כי איבד את הארנק ואת מכשיר הטלפון שלו. שניהם נשמטו ממטלטליו ואבדו בשלג העמוק. באותו רגע החליט רופאלו לפנות לאומת הרשת, ופרסם קריאה בטוויטר: "השיבו לי את הארנק, ותקבלו פרס ותמונה חתומה", הוא כתב.

בתוך דקות ספורות החל זרם של דיווחים וטיפים לזרום לכיוונו של רופאלו, שמיהר להודות לכל המשתתפים בחיפוש. והנה, בתוך 18 דקות בלבד, נמצא הארנק. מארק מיהר לעדכן על כך בטוויטר: "OMG!! הוא בדיוק נמצא! זה היה מהיר בצורה מפחידה. תודה לכל מי שסייע לי למצוא אותו".

לאחר הציוץ המהיר (שנראה כאילו נכתב על ידי ילדה בת 12) יצא השחקן לפגוש את המשפחה החביבה שהצליחה כנראה לחסוך ממנו הרבה התעסקות בירוקרטית מיותרת במהלך אחת הסערות הקשות שהיכו בארה"ב במהלך השנים האחרונות.

העדכון האחרון בנושא הגיע כבר כצילום סלפי מקסים של מארק רופאלו מחובק עם האחיות בראון, שמצאו את הארנק והטלפון שלו בשלג. "תודה לכן אמנדי וקטרין בראון על שמצאתם את הטלפון והארנק שלי!", כתב רופאלו. "תודה לכם בני משפחת בראון על הגינותכם!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני כבר התחלתי להרוס את העיר בחיפוש אחריו. הענק הירוק./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully