וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד ברשת: מנצלים את הסופה - קופצים לשלג בבגדי ים

אילן גלר

26.1.2016 / 10:05

שחיינית מקצועית החליטה לאתגר את הרשת בזמן הסופה החמורה הפוקדת את החוף המזרחי של ארה"ב, וכנראה שגם היא לא ציפתה לכזו היענות רבה. שימו על עצמכם משהו חם וצפו בכמה אנשים שיבלו את 15 דקות התהילה שלהם מול הרדיאטור

יוטיוב

דווקא בלב סופת השלגים המכה בחוף המזרחי של ארה"ב, החליטה מרי קורטני, שחיינית מנבחרת אוניברסיטת שיפנסבורג בפנסילבניה, להציב בפני הרשת אתגר: הצטלמו כשאתם "צוללים" בבגד ים לתוך השלג המקפיא. בתוך שעות ספורות החלו הרשתות החברתיות להתמלא בצילומים וסרטוני וידאו של אמריקנים ששמחו להיענות לאתגר, ויצאו החוצה לסופה כשהם כמעט אינם לבושים כלל.

הסרטון של קורטני הפך לוויראלי בתוך דקות, וצבר יותר מ-72,000 לייקים. "אני קוראת לכל השחיינים לצאת ולעשות את זה היום!", כתבה בפוסט שלה. נבחרת השחיינים של אוניברסיטת מערב וירג'יניה מיהרה להיענות לאתגר, ובסרטון שלה גם הם קופצים אל תוך השלג בשמחה. כמובן שלא רק שחיינים מקצועיים החליטו שמדובר ברעיון מוצלח, ולא חסרים סרטונים של חובבים שהחליטו להתנפל על השלג בבגדי-ים סתם בשביל הצחוק והלייקים, וגם כדי לנסות לנצל את הסופה החמורה כדי לזכות ב-15 דקות של תהילה (אותן הם יבלו כנראה מול התנור).

האמיצים פחות תיעדו עצמם מתנפלים על הפתיתים הלבנים בלבוש מלא, אך דבר אחד בטוח: לא חסרים אמריקנים שלמרות הסכנות, הפסקות החשמל ובעיות התחבורה הקשות, מוצאים דרכים מקוריות ליהנות מהסופה ושמחים לשתף בכך את כלל הגולשים ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully