וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

140 קמ"ש באוויר: זה כנראה הרחפן המהיר בעולם. צפו

אילן גלר

27.1.2016 / 5:15

מהנדס מכונות אמריקני החליט לתכנן ולבנות את הרחפן שהוא תמיד רצה ולא מצא בשום מקום. ככה זה כששמים בצד את כל כללי הבטיחות ומקדישים קצת כסף וזמן בהגשמת חלום

צילום מסך

רחפנים הם בדרך כלל לא כלי תעופה מהירים במיוחד, שכן החברות המייצרות אותם מעדיפות שיהיו קלי משקל ונוחים לשליטה. מהנדס מכונות מארה"ב, המעלה סרטונים ליוטיוב תחת הכינוי Warthox, החליט שאם חברות מסחריות אינן מסוגלות לייצר את הרחפן שהוא רוצה - הוא ירכיב אחד בעצמו. התוצאה היא Quadmovr, ולפי תיעוד הביצועים שלו הוא כנראה הרחפן המהיר ביותר בעולם.

מהירות הטיסה של הכלי הביתי עומדת על כ-140 קמ"ש, ובסרטון קשה להבחין בו בזמן הוא חולף במהירות גבוהה מעל המצלמה. כדי להגיע לביצועים המרשימים הללו, נדרשה השקעה של כ-673 דולרים - לא כולל שעות המחקר והעבודה על הרכבת הרחפן - וסוללה גדולה ומשוכללת.

אם אתם רוצים רחפן שכזה לעצמכם, יש לנו חדשות רעות: מדובר בפרויקט חד-פעמי, ואין ליוצר כל כוונה להמשיך ולהרכיב רחפנים וספים שכאלו. כמו כן, בשל נתוניו הייחודיים, יחול איסור על הפעלת הרחפן בערים ויישובים, והוא כנראה גם קשה מאוד לשליטה, בוודאי כשהוא טס במהירות מקסימלית. נראה שבינתיים פשוט נאלץ להסתפק בינתיים בסרטוני הווידאו המרשימים של ה-Quadmovr בפעולה.

הרחפן המהיר בעולם. צילום מסך
לא נראה מרשים? חכו שתראו אותו באוויר./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רחפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully