וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי שהתקין מצלמה בעין כדי שיוכל לראיין כל אחד

אילן גלר

27.1.2016 / 10:21

"האם אנחנו באמת רוצים להסריט את חיינו כל הזמן?", תוהה רוב ספנס העיתונאי הביוני שהתקין במקום עינו מצלמה קטנה נסתרת המסוגלת להקליט כל מה שהוא רואה ולשדר את התוכן למסך קטן

צילום מסך

רוב ספנס הקנדי הוא, ככל הנראה, העיתונאי הביוני הראשון בהיסטוריה. רוב איבד את אחת מעיניו בעקבות תאונת ירי בגיל תשע, ומאז חלם לא פעם להחליף אותה באיבר מכאני; אולם רק עתה הצליחה הטכנולוגיה להגשים את משאלתו, וכעת הוא מסתובב בעולם כשבמקום אחת מעיניו מותקנת מצלמה דיגיטלית זעירה.

המצלמה מעוצבת כך שתראה כמו עין רגילה, אך היא מסוגלת לצלם קטעי וידאו של שלוש דקות בכל פעם ולהעביר אותם למסך נייד. כעיתונאי, וצלם סרטי תעודה, מקווה ספנס כי יוכל לנצל את כישוריו החדשים לצורך צילום ראיונות מבלי שהמצלמה תעמוד חוצץ בינו ובין המרואיין.

כמובן שהחשש מפני חדירה לפרטיות, והקלטה לא מיודעת, בהחלט עלו בדעתו של רוב, המעיד כי רבים מחבריו להם סיפר על החידוש הגיבו בתחילה בהתלהבות, אך הוסיפו לאחר מכן כי מדובר גם בחידוש די קריפי. "התחלתי לחשוב לעצמי, האם אנחנו באמת רוצים להסריט את חיינו כל הזמן?", הוא מספר. "אני לא בטוח שאני יודע את התשובה, אבל אני חושב שהיא לא. ובכל זאת, זה בדיוק מה שעומד לקרות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא כזה נסתר כמו שהוא היה רוצה לחשוב./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל עדיין מגניב./מערכת וואלה!, צילום מסך
מצלמה במקום עין. צילום מסך
טוב, נו - מקרוב זה די מגעיל./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully