וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 סרטי אימה שניתן לצפות בהם בחינם ב-360 מעלות

אילן גלר

29.1.2016 / 3:57

אמנם לא מדובר ביצירות קולנועיות קלאסיות, ובטח שלא מדובר בהפקות מושקעות עם שחקנים מהשורה הראשונה (ברוב המקרים), אבל אין ספק שהסרטונים הקצרים האלה עושים שימוש נכון בטכנולוגיה החדשה כדי להגביר את האימה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריפי. נסו להזיז את הפריים עם העכבר בתוך בסרטונים./מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר שיתוף הסרטונים הפופולרי יוטיוב הכריז בשנה שעברה על תמיכה בסרטי מציאות מדומה, המאפשרים לשלוט באופן מדויק בנקודת המבט תוך כדי הצפייה. עד כה לא ראינו יותר מדי סרטונים כאלה, אך ז'אנר אחד שללא ספק בולט בתחום הוא סרטי האימה, שכנראה מתאימים בדיוק לצפייה אינטראקטיבית שכזו.

13 סרטים מוצלחים למדי בז'אנר מנצלים את הטכנולוגיה כדי להגביר את האימה, גם אם התסריט והמשחק לא הכי מושקעים. תוכלו למצוא שם יצירות מושקעות של אולפנים גדולים, כמו "The Forest" שהופק על ידי סוני, סרטון קצרצר אך מפחיד במיוחד שנועד לקדם סרט קולנוע בעל שם זהה. גם "Sci-Fi Horror" הוא סרטון מושקע למדי באורך שלוש דקות, שאומנם מתרחש כולו בחדר אחד, אך עושה שימוש טוב באפקט הקלסטרופובי.

רוב הסרטים שברשימה מהנים מסיבה אחרת לגמרי: הם פשוט כל כך חובבניים ומוזרים, שפשוט משעשע עד דמעות לצפות בהם. כזה הוא "The Ring VR", מחוות מעריצים מחופפת לסדרת האימה המפורסמת, או Camp Evans Base of Terror, שהוא סרט מציאות מדומה שנראה כאילו צולם כולו במרפסת (ולמעשה מהווה פרסומת לבית רוחות מקומי). כל עוד אינכם מצפים ליותר מדי, ויש לכם משקפי מציאות מדומה, תוכלו בוודאי להעביר שעה של כיף עם הז'אנר החדש הזה, רגע לפני שהוא הופך ללהיט התורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully