וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבונזאי המרחף: שילוב של מדע ואמנות גינון עתיקה

אילן גלר

31.1.2016 / 6:09

פרויקט הקיקסטרטר היפני הזה אינו זול אבל הוא חצה תוך כמה שעות בלבד את סכום המינימום הנדרש להפיכת הרעיון למוצר מסחרי. מאות אנשים כבר הבטיחו שירחף להם בסלון עץ ננסי ומעוצב

צילום מסך

הלהיט התורן של אתר מימון ההמונים קיקסטרטר משלב בין מדע מודרני ואמנות גינון יפנית עתיקה. הבונזאי המרחף הוא עץ זעיר שצף באוויר מעל האגרטל שלו. זו לא אשליה ולא אנימציית מחשב, אלא מוצר אמיתי לחלוטין שמפותח על ידי סטארט-אפ יפני, וייצורו אמור להתחיל בקרוב.

את האפקט המרשים הזה משיג מגנט רב עוצמה המותקן בבסיס המכשיר, ומעין צלחת מגנטית שבתוכה שותלים את העץ. מרגע ההפעלה, מרחפת הצלחת הזו כשני סנטימטרים מעל הבסיס, לטענת המפתחים מבלי לפגוע כלל ביכולתו של הצמח לפרוח. מאחר וייצוא של עצי בונזאי מחוץ ליפן הוא מעשה סבוך בירוקרטית, יצרה החברה קשר עם חוות גידול מקומיות בארה"ב, ואלו הן שיספקו את המוצר ללקוחות במערב.

מחיר ההברקה העיצובית הזו אינו זול ועומד על כ-200 דולרים לבסיס הקטן ביותר, לפני דמי משלוח ומסי מכס. זה לא עצר את כ-1,450 המזמינים הראשונים, נכון לרגע כתיבת שורות אלו, שמיהרו להבטיח לעצמם את הבונזאי המרחף וסייעו לקמפיין לחצות בקלילות את מינימום ההשקעה הנדרשת בתוך כמה שעות מאז השקת הקמפיין. מאחר ונותר עוד יותר מחודש עד סיום הקמפיין, אפשר לשער שהסכום הזה עוד יגדל באופן משמעותי.

בונזאי מרחף. צילום מסך
בלי אפקטים מיוחדים./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully