וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד חדש ומצחיק: תמונות טינדר מול החיים עצמם

אילן גלר

28.1.2016 / 6:13

איך אתם נראים כשאתם קמים בבוקר? כנראה לא כמו שאתם נראים בתמונה הראשית בפרופיל הטינדר שלכם. השטאג חדש קורא לצעירים וצעירות לפרסם השוואה בין התמונות שמייצגות אותם באמת, לתמונה שהם בוחרים להראות למחזרים פוטנציאליים

צילום מסך

(בסרטון: איך משנים תמונה בטינדר)

טרנד רשת חדש, תחת ההשטאג #OnTinderAtTinder, יצא בקריאה נרגשת לגולשים: פרסמו את תמונות פרופיל הטינדר שלכם, ולצדן תמונות אמינות יותר שלכם מהחיים האמיתיים. למרות שעושה רושם כי תמונה שכזו עשויה לערער את סיכויי הרווקים והרווקות לזכות בדייט, רבים נענו לאתגר והתוצאה היא אוסף של תמונות משעשעות מאוד, אך גם מעוררות מחשבה.

שלא במפתיע, רוב המשתתפות בטרנד החדש הן נשים. רמי קאסימיר, בת 26 מבוסטון, פרסמה את תמונת הטינדר שלה שבה היא מופיעה בשיער מסודר ומעיל מרשים, ולצידה תמונה ביתית שבה היא לובשת גופיה, ועל פניה מרוח חתול. כלבים וחתולים מופיעים בתמונות נוספות, בפוזות לא מאוד מחמיאות - כנראה שיש סיבה שחיות המחמד הללו נותרו מחוץ לפרופיל הדייטינג של בעליהן.

אימוג'ן בורד היא נערה שפרסמה בטינדר תמונה שמחה וקיצית שלה, ואילו צילום החיים האמיתיים שבו בחרה היה הרבה יותר מדכא. יש גם כאלו שבחרו להשוות את עצמם עם תמונות או צילומים אחרים, כמו קייט ווינברג שצילמה עצמה מעשנת סיגר בעבור טינדר, וצרפה להשוואה איור של אישה זקנה ומעשנת. המסקנה? אל תמהרו להאמין לצילומי הטינדר, ומצד שני גם אל תזלזלו בעצמכם: בחיים עצמם, רובנו נראים מרושלים וטוב לנו ככה.

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully