וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארטפון חזק במחיר קטן: שיאומי Redmi Note 2

28.1.2016 / 9:58

יצרנית הסמארטפונים הרביעית בגודלה בעולם שיאומי (Xiaomi)מינתה יבואן רשמי בישראל והיא מתכננת לכבוש את השוק. מה יש לה להציע במחיר זול בהרבה מהמתחרות?

יח"צ - חד פעמי
שיומי - רד נוט 2. קבוצת המילטון,
תמונה אמיתית בצבעים חיים/קבוצת המילטון

לאלה מאתנו שמחפשים טלפון נייד חדש וקצת הולכים לאיבוד בתוך שפע המוצרים החדשים והחברות החדשות בשוק, קבלו המלצה חמה על מכשיר מוצלח שבקרוב כולם יכירו. למי שעדיין לא שמע את השם: שיאומי היא יצרנית הסמארטפונים הרביעית בגודלה בעולם שלאחרונה התחילה בייבוא רשמי ומסודר לישראל, ומאיימת לתפוס מקום מכובד בשוק הישראלי עם מכשיר הדגל שלה - שיאומי רדמי נוט 2 (Redmi Note 2).

מכשיר ה"רדמי נוט 2" מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינטש ברזולוציית FULL HD המעניק תמונה אמיתית בצבעים חיים. מעבד חזק מתומן ליבות של חברת מדיה טק (MediaTek), המאפשר ביצוע פעולות כבדות במכשיר כמו משחקים, ועריכת וידאו. את האפליקציות ינהל לנו זיכרון הראם של המכשיר המגיע עם 2GB, ועם נפח אחסון של 16GB, הניתן להרחבה בעזרת כרטיס SD, תכונה שימושית בזמן שיצרניות אחרות זונחות את אפשרות הרחבת הזיכרון.

סוללת המכשיר חזקה במיוחד, בעלת קיבולת של 3060 מיליאמפר שעה, ותעניק לכם שימוש של יום שלם.
המכשיר מגיע עם שתי מגירות סים, ומאפשר עבודה רציפה עם שני קווי טלפון בו זמנית, תוך כדי גלישה בדור הרביעי והמתקדם.

את החומרה החזקה עוטפת מערכת ההפעלה – אנדרואיד לוליפופ עם ממשק ההפעלה האייפוניסטי, ה-MiUi המגיע עם ערכת נושא שתזכיר לכם מאוד את ה-iOS גם במראה וגם בשימוש הקל והנח. כיאה למכשיר המגיע בייבוא רשמי, גם כאן נהנה מתאימות מלאה לשפה העברית, המוטמעת בממשק ההפעלה.

שיומי רד נוט 2. קבוצת המילטון,
תאימות מלאה לשפה העברית/קבוצת המילטון

סלפי בחמישה מגה פיקסל

בחלקו הקדמי של המכשיר, מצלמת הסלפי המספקת תמונה איכותית של חמישה מגה פיקסל. בגב המכשיר, נמצאת המצלמה האחורית המגיעה עם חיישן של חברת סמסונג באיכות של שלושה-עשר מגה פיקסל ויכולות פיקוס מהירה במיוחד העומדת על 0.1 שניות בלבד. פיצ'ר צילום הוידאו מגיע עם איכות של Full HD 1080P, ויכולת צילום בהילוך איטי של 120 פריימים לשניה.

את הצילומים נוכל לשנות עם שלל הפונקציות העשירות המגיעות באפליקציית המצלמה.

עוד אלמנטים מגניבים: בחלקו העליון של המכשיר המכיל בין השאר גם את שקע האזניות, נמצא חיישן אינפרא אדום המשמש כשלט רחוק לטלוויזיה ואפילו למזגן הביתי.
המכשיר נמכר בישראל תחת ייבוא רשמי של קבוצת המילטון שגם מעניקה שנתיים אחריות.

לסיכום, במחיר אטרקטיבי של 1,199 שקלים, הרדמי נוט 2 (Redmi Note 2) והענקית שאאומי נכנסים לשוק הסמארטפונים הישראלי, ויהיה קשה מאוד להתעלם מהם.

לפרטים נוספים ורכישה לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת המילטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully