וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת פיטורי בלאט- הסיפורים הכי חמים השבוע בפייסבוק

28.1.2016 / 5:07

מזג האוויר, גל הטרור, לברון ג'יימס וסערת פיטורי בלאט, האח הגדול והמחאה נגד מתווה הגז. וגם: כמה תגובות בעברית נכתבו ללברון ג'יימס השבוע

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
לברון ג’יימס במדי קליבלנד קאבלירס. ספג הרבה קללות בעברית./AP

גם השבוע מדדנו, בעזרת חברת Vigo, את הדופק של החברה הישראלית דרך הפוסטים, התמונות והתגובות שפורסמו בפייסבוק. השבוע נרשמה חשיפה מגוונת ברשת, כשכל אחד מהאירועים המובילים הוזכר על ידי קבוצת גולשים אחרת.

אלו היו 5 הסיפורים הכי חמים השבוע בפייסבוק: מזג האוויר, גל הטרור, לברון ג'יימס וסערת פיטורי בלאט, האח הגדול והמחאה נגד מתווה הגז.

סיכום השבוע של ויגו. צילום: חברת VIGO, אתר רשמי
הנושאים החמים השבוע ברשת החברתית./אתר רשמי, צילום: חברת VIGO

הסערה

השלג והסערה מעסיקים את הרשת החברתית והגיעו ליותר מעשרים אלף שיחות בשבוע האחרון. הסערה מצטלמת טוב ומעוררת אמפתיה, ולכן גם הפוסטים הוויראליים ביותר ברשת ביומיים האחרונים קשורים בסערה. בשונה ממפגעי טבע קודמים, הפעם רוב השיח על הסערה הוא חיובי ולא כולל תלונות על תקלות או על נזקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

חברו הטוב ביותר של החיילEldar Moshe

Posted by ‎חיילים מצייצים‎ on Tuesday, January 26, 2016

הפיגוע בבית חורון

גל הטרור ממשיך להדהד ברשתות החברתיות, והשבוע התמלאה הרשת בהספדים לשלומית קריגמן ז"ל מבית חורון. על אף שבשבוע האחרון נרשמה עלייה בהיקף השיח הפוליטי במדיה החברתית, הגולשים לא מחברים בין המצב הביטחוני המתמשך והקריאה לבחירות.

לברון ג'יימס

הפיטורים המפתיעים של דיוויד בלאט הובילו את חובבי הספורט ברשת לצאת כנגד לברון ג'יימס. השחקן ספג בימים האחרונים קרוב ל-10,000 פוסטים בהם נטען כי הוא שנוא ו-"אויב ישראל" ובחלקם הגדול אף המשיכו לקללות וקריאות לאלימות נגדו. על אף שלברון אינו דובר את השפה העברית, כמעט 2,000 פוסטים נכתבו אליו בגוף שני.

הפגנת הגז

אחרי חודשיים ללא התייחסות מצד הגולשים, חוזר מתווה הגז להיות נושא מדובר, בעיקר בזכות הפוסט של דב חנין,, שהצטרף לטרנד ה-"אם תביאו מספיק לייקים תקבלו...". עם זאת, נכון לעכשיו ההפגנה זוכה לוויראליות חלקית בלבד, ורק כ-2,000 גולשים הודיעו כי יצטרפו.

חייבים להגיע ל-10,000. בואו להפגנה במוצאי שבת: https://www.facebook.com/events/934701653233627/

Posted by ‎דב חנין Dov Khenin‎ on Tuesday, January 26, 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully