וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנקמה במי ששלח לה תמונות של איברי מין - והלשינה לבנות הזוג שלהם

אילן גלר

31.1.2016 / 11:17

לאמלי סיקס יש פרופיל אינסטגרם פופולרי למדי. היא מפרסמת בו תמונות בעיקר של עצמה וזוכה למחמאות רבות, אך גם להטרדות מיניות בוטות מגברים. בניגוד לנשים רבות, היא החליטה להילחם חזרה - וניצחה

צילום מסך

הדוגמנית הצעירה, אמלי סיקס, מלוס-אנג'לס מתחזקת חשבון אינסטגרם פופולרי בו היא משתפת את צילומיה, ונהנית דרכו מעשרות אלפי לייקים ומחמאות. אולם מובן מאליו שלמעמד של סלבריטאית רשת יש גם צדדים יותר אפלים, ולדבריה במשך תקופה ארוכה נאלצה להתמודד עם לפחות תמונה אחת או שתיים של איבר מין גברי שהיו נשלחות אליה בכל יום. מונח המוכר בשפת האינטרנט כ-"דיק פיק".

"זה פשוט קרה באופן קבוע במשך הרבה זמן - לחלוטין נמאס לי מההודעות המטרידות והמגעילות הללו", סיפרה אמלי לאתר Buzzfeed. הפתרון שלה למטרד הפך אותה בעיני נשים רבות לגיבורה; אמלי התחילה לפשפש בפרופילי הפייסבוק של הגברים שהטרידו אותה, ואז שלחה באופן אישי לבנות הזוג שלהן הודעה והלשינה על פעילותם ברשת. "אני מספרת לך את זה מפני שאני מאמינה שנשים צריכים לשמור זו על זו", היא כתבה לאותן בנות זוג של גברים שטופי זימה. "גברים מכל הסוגים עושים דברים כאלה אז זה לא אומר עליך כלום. מגיע לך מישהו יותר טוב".

הפעולה הישירה והנוסח האותנטי עבדו ולאחר שאמלי החלה בקמפיין ההודעות - ופרסמה את קיומו ברבים - כמות תמונות איברי המין שמגיעות לתיבת הדואר האלקטרוני שלה צנחה פלאים. זה עדיין לא גורם לה לחוש בנוח יותר לגבי העניין: "אף פעם לא שמעתי אישה אומרת, אני אוהבת לפתוח את המייל שלי ולמצוא שם תמונות אקראיות של איברי מין! זה לגמרי גורם לי לרצות לשכב איתם!", היא סיכמה.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully