וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: השדרוג בטינדר שישדרג את הפלרטוטים שלכם

אילן גלר

1.2.2016 / 4:28

הדבר היחיד שלא ברור בשדרוג הזה, הוא למה לקח להם כל כך הרבה זמן? מעכשיו אפשר לשלוח גיפים ולחסוך בעוד כמה מילים בדרך לדייט המיוחל. מי יודע, אולי ככה תצליחו לשדר כמה אתם מצחיקים באמת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טינדר עוברת לתמונות נעות. מתי נוכל להשתמש בהן גם בתמונות הפרופיל?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית הדייטינג הפופולרית, Tinder, זכתה בעדכון הגרסה האחרון לשדרוג, שמה שבעיקר מפתיע בו הוא פרק הזמן הרב שנדרש לחברה על מנת להוסיף אותו. כעת יש תמיכה באנימציות מסוג GIF באזור הצ'אט של האפליקציה וניתן לשלב בפלרטוטים גם גיפים מצחיקים, כשלא מתחשק לכתוב משהו רציני, או שבא לכם להיראות מתוחכמים ועדכניים במיוחד.

איך עושים את זה? למרבה המזל, טינדר חברה לשירות Giphy הפופולרי על מנת לספק למשתמשיה מאגר עצום של אנימציות אותן ניתן לחפש בקלות. פשוט לוחצים על כפתור ה-GIF החדש המופיע משמאל לתיבת הטקסט, ומקלידים כמה מונחי חיפוש. אפשר לחפש לפי תחושה או מצב רוח (Angry, Sad, Surprised) או לכתוב שמות של מפורסמים, שמות של סרטים או מקומות שהייתם רוצים לאתר מבין האנימציות.

המאגר כולל עשרות אלפי גיפים שונים, כך שסביר להניח שתוכלו למצוא לפחות כמה אפשרויות טובות אך חשוב לזכור תמיד שעם כוח רב באה גם אחריות גדולה: אנימציות GIF יכולות להיות דרך חביבה להפוך את השיחה לצבעונית ומצחיקה יותר, אך נסו לעמוד בפיתוי ולא להפוך את הדיאלוג כולו לרצף של אנימציות מטופשות. בסופו של דבר מטרת הגיפים היא לסייע לכם להעניק קונטקסט ברור לרעיונות שאתם מנסים להעביר - ולא להחליף את הרעיון עצמו, או את השיחה כולה.

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר
  • GIF

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully