וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה שבועות לפני ההשקה: כך ייראה כנראה הגלקסי S7

אילן גלר

1.2.2016 / 9:36

בחודשים האחרונים שמענו דיווחים רבים ושמועות לא מעטות על העיצוב והמפרט של מכשיר הדגל החדש של סמסונג, וכעת נראה שהפרטים המלאים דלפו לרשת ממקור אמין, כשלושה שבועות לפני ההכרזה הרשמית

אם אין לכם סבלנות להמתין עד ה-20 בפברואר, המועד שנקבע למסיבת העיתונאים בה סמסונג כמעט בוודאות תחשוף את מכשיר הגלקסי S7 החדש שלה, כעת הגיעו לרשת תמונות ממקור אמין במיוחד - אמן ההדלפות איוון בלאס המכונה evleaks - הטוען כי הצליח לשים את ידיו על עיצובו הסופי ומפרטו המלא של מכשיר הדגל החדש.

כצפוי, ה-S7 אינו מביא עמו מהפכה עיצובית משמעותית לעומת קודמו, אם כי עושה רושם כי הוא בהחלט שומר על איכות חומרים גבוהה ומראה יוקרתי ועדכני. דגם ה-S7 הרגיל ושטוח המסך ישמור על גודל תצוגה של 5.1 אינץ', בעוד שדגם ה-S7 Edge, המצויד במסך מעוגל בשני קצותיו, יצמח לגודל של 5.5 אינץ', זהה לזה של האייפון 6 פלוס.

שני המכשירים יחלקו מפרט חומרה זהה: מעבדים מתוצרת עצמית של סמסונג או קוואלקום (תלוי בדגם ובמדינה בה המכשיר משווק), זיכרון פנימי בנפח 4 גיגה-בייט ומצלמה אחורית באיכות 12 מגה-פיקסל וקדמית של 5 מגה-פיקסל. כמו כן, המסך יכלול חיישן רגישות לעוצמת הלחיצה, תכונה שאותה הציגה אפל עם מכשיר ה-iPhone 6S שלה וטרם הפכה לסטנדרט בעולם האנדרואיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully