וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההומלס שמקבל נדבות באשראי באמצעות הסמארטפון

אילן גלר

1.2.2016 / 14:55

אייב הגנסטון, המתגורר ליד מחלף של כביש מהיר בדטרויט כבר שבע שנים, אימץ לאחרונה טכנולוגיה חדישה, המסייעת לו לקבץ נדבות מעוברים ושבים שזנחו את המזומנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייב ההגון./מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל שנה, מאות מתנדבים מהעיר דטרויט המתפוררת סורקים את רחובותיה בכדי לערוך מפקד מחוסרי דיור, לוודא שלכולם ציוד מתאים בכדי לשרוד את החורף, ולהציע להם לעבור למקלטים מחוממים אם הם מעוניינים בכך. מפקד כזה נערך גם לקראת החורף הנוכחי, אך בין ההומלסים אותם פגשו המתנדבים הופתעו המתנדבים למצוא אחד שאולי אין לו בית - אך הוא מצויד בחידוש היי-טקי בתחום המסחר, שרובנו עוד חוששים לאמץ.

אייב הגנסטון, המתגורר ליד מחלף של כביש מהיר כבר שבע שנים, אימץ לאחרונה מכשיר בשם "Square" הנצמד לסמארטפון ומאפשר לו לחייב כרטיסי אשראי לצורך העברת תרומות לחשבון הבנק שלו. ככל חברה העוסקת בסליקת אשראי, גם Square גובה עמלה של כמה אחוזים על ביצוע החיוב, אך כנראה שלאייב זה משתלם; הוא מצליח לגייס תרומות נוספות מצד עוברים ושבים שזנחו את הכסף המזומן, או סתם מתלהבים מהטכנולוגיה החדישה.

עורכי הסקר התפלאו לגלות לא רק את אמצעי התשלום החדש, אלא גם שאייב כלל לא מרוצה מהחורף הקל יחסית של דטרויט. זאת, מפני שבשנים קודמות עיקר פרנסתו בתקופה זו הייתה בפינוי שלגים מדרכים עירוניות. מספר ההומלסים הכולל בארה"ב בשנת 2014, אגב, היה כ-578,424 בני-אדם, מאות מתוכם מוצאים את מותם מדי שנה בחורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully