וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעון אפל יושק רשמית בישראל ביום חמישי הבא

3.2.2016 / 10:10

השעון החכם מבית אפל ינחת בתאריך 11 בפברואר בחנויות iDigital, היבואנית הרשמית. רק חשוב לציין שיבואנים מקבילים מוכרים אותו בארץ כבר לא מעט זמן, ואף במחירים נמוכים יותר

השעון החכם של אפל, ספטמבר 2014. AP
מגיע עכשיו "רשמית" לישראל. רק שהוא פה כבר לא מעט זמן./AP

כשנה אחרי שהושק בעולם באופן רשמי, iDigital היבואנית הרשמית של אפל בישראל משיקה את השעון החכם. השעון יגיע לחנויות הרשת בתאריך 11 בפברואר, למרות שהוא כבר משווק בישראל על ידי יבואנים מקבילים.

"אנו שמחים לבשר על הגעת ה- Apple Watch לישראל, לאחר שעשה רעש בעולם כולו ויצר הד בקרב חובבי הטכנולוגיה המושבעים", אומרת איילת צרפתי רוזן מנכ"לית iDigital. "על מנת לאפשר לצרכן הישראלי להכיר את הדגמים השונים, להתנסות בעצמו ולחוות את יכולות השעון, נערכה הרשת עם מתקני תצוגה ייחודיים שסופקו על ידי שאפל באמצעותם יכול כל אחד להתנסות ולמצוא את השעון שמתאים לו".

השעון החכם של אפל מאפשר למשתמשים ליהנות מקבלת הודעות, תזכורות, שיחות וידיעות מתפרצות היישר לפרק כף היד.

אפל וואץ' וואטש APPLE WATCH. עידו שחם
עכשיו באים?/עידו שחם

ב-Apple Watch אפליקציות מובנות של כושר ואימון גופני ומעקב אחר תנועות הגוף, מד דופק, קלוריות ועוד. השעון מאפשר מדידת דופק, ללא צורך ברצועת דופק נפרדת, באמצעות חיישני דופק מיוחדים הקיימים בגב השעון.

כבר במערכת ההפעלה האחרונה, נפתחה האופציה של הקלדה דרך חיווי קולי בעברית המאפשרת שליחת הודעות והכתבת מיילים בעברית דרך השעון. בקרוב העוזרת הדיגיטלית של אפל, סירי, צפויה גם לעבור גיור לעברית וכך לשדרג את חוויות השימוש בשעון.

השעון מדגם הספורט יעלה בסניפי הרשת 1,999 שקלים למסך 38 אינץ' ו-2,299 שקלים למסך 42 אינץ'. דגם ה-Watch יעלה 2,999 שקלים למסך 38 אינץ' ו-3,249 שקלים למסך 42 אינץ'.

כאמור, השעון כבר נמכר בישראל בחנויות רבות, בחלקן מחירו נמוך יותר מהמחיר הרשמי שפרסמה רשת iDigital.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully