וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנרכיסט הדפסה תלת ממדית - אחד האנשים המסוכנים בעולם

אילן גלר

5.2.2016 / 6:46

"האם מטריד אותך שטרוריסטים עשויים להשיג את התכניות שלך ולהשתמש בנשק לביצוע מתקפות טרור", נשאל קודי ווילסון מטקסס לאחרונה, והשיב בפשטות: "לא באמת". לא פלא שהרשויות בארה"ב לוקחות את אנרכיסט ההדפסה התלת-ממדית ברצינות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אקדח פלסטיק מאולתר./מערכת וואלה!, צילום מסך

קודי ווילסון, תושב טקסס בן 27, מגדיר עצמו כאנרכיסט הנלחם בעריצות השלטון, ועושה ככל יכולתו על מנת להפיץ ברחבי הרשת תכניות מפורטות להדפסה תלת-ממדית של כלי-נשק. לפני כשנתיים כבר העלה קודי לאתר שלו תכניות להדפסת חלקים עבור אקדח.

הרשויות בארה"ב קבעו כי מדובר במעשה בלתי-חוקי, ודרשו מווילסון הנחוש להסיר את התכניות הללו מהרשת, אך עד הרגע שבו קודי נענה לדרישה כבר הופצו מאות אלפי עותקים דרך רשתות שיתוף הקבצים.

כעת עומד קודי לבחון שוב את גבולות החוק, לאחר שסיים תכנון כלי-נשק אוטומטי הניתן אף הוא להדפסה ביתית. את כל החומרים הדרושים ליצירת כלי הנשק החדש ניתן לרכוש בחנות חומרי בניין תמורת סכום של כ-500 שקלים. בתשובה לשאלה, "האם מטריד אותך שטרוריסטים עשויים להשיג את התכניות הללו ולהשתמש בנשק לביצוע מתקפות טרור", השיב קודי בפשטות: "לא באמת".

הרשויות בארה"ב בהחלט לא מסכימות עם הקביעה הזו, וכמה מהן אף מתייחסות לקודי ווילסון כאחד האנשים המסוכנים המתגוררים במדינה. גם באנגליה כבר דאגה המשטרה להבהיר כי הדפסת כלי-נשק אוטומטיים באמצעות התכניות של קודי אסורה לחלוטין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדפיס חלקים לרובי סער./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התוצאה - מקצועית במיוחד./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להדפיס אקדח? אין בעיה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully