וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה תוכן בעלות סבירה: PROBOX2 יפתיע אתכם לטובה. ביקורת

5.2.2016 / 6:28

יש לא מעט סטרימרים שרוצים להתחבר לטלוויזיה שלכם כיום, אבל PROBOX2 מצליח גם להפוך אותה לתחנת עבודה יעילה בזכות מפרט מרשים, מערכת הפעלה אנדרואיד, חיבור למקלדת ועכבר ולא מעט שקעים מסוגים שונים. הגבול בין הטלוויזיה לסמארטפון שלכם מיטשטש

יח"צ - חד פעמי

מזרימי מדיה (סטרימרים) הפכו לחלק מחיינו ברגע שהתחלנו לצפות בסרטים ולהאזין למוזיקה מכוננים קשיחים וכרטיסי זיכרון ניידים, אבל עברו לא מעט בייטים באינטרנט מאז הימים שחיבור ההארדיסק לטלוויזיה באמצעות סטרימר זה כל מה שהייתם צריכים בשביל לצפות בסרט שהורדתם. כלומר, חלפו בסך הכול כמה שנים אבל הטכנולוגיה עברה מספיק שינויים כדי שהזיכרון מהסטרימר הראשון ייראה כמו היסטוריה עתיקה.

PROBOX2 הוא לא רק מזרים מדיה אלא סוג של תחנת עבודה חכמה עם תכונות של מחשב אישי. מעבר לצפייה בתכנים שמורים - כמו בכל מזרים מדיה סטנדרטי - הסטרימר מאפשר לשבת על הספה מול הטלוויזיה, לגלוש עם עכבר אלחוטי לכל אתר אינטרנט באמצעות דפדפן כרום ולהקליד בחופשיות בעזרת המקלדת האלחוטית. אבל חשוב גם להבהיר שללא המקלדת והעכבר קשה מאוד ליהנות מכל האפשרויות והפיצ'רים שפרובוקס מציע.

הסטרימר מגיע יחד עם אנטנה חיצונית מתברגת, כבל HDMI (בניגוד לאפל TV), כבל בננות (RCA), כבל חשמל, כבל USB, שלט וכמובן חוברת הדרכה דקיקה בעברית - שמצליחה לסגור את כל הפינות.

פרובוקס 2.
מפרט משובח וגימור ברמה גבוהה.

העיצוב של פרובוקס 2 סטנדרטי למדי; קופסה שחורה קטנה עם אנטנה מאסיבית המבצבצת מצדה, לקליטה טובה של הרשת הביתית. אבל בניגוד לסטרימרים אחרים, המכשיר עמוס בשקעים: קורא כרטיסי זיכרון, שני שקעי USB 2.0, שקע USB OTG, חיבור אופטי, HDMI 1.4, כבל רשת Ethernet, חיבור AV לטלוויזיות ישנות יותר וכמובן שקע לחשמל.

השימוש בסטרימר קל מאוד, אבל הממשק שלו דורש אימון קל לפני שתתחילו לשחות בין המסכים השונים והתכנים שהוא מציע. הממשק כולל מסך בית המחולק לפאנלים, כשכל פאנל מוביל לתפריט נוסף. ניתן להגדיר בקלות את ההעדפות המשתמש אבל למרות שמדובר באנדרואיד, חוויית השימוש לא מזכירה את הדינמיות של המובייל, אלא יותר תפריט של כספומט. הסטרימר מגיע בעברית מלאה כך שהוא מתאים גם למי שאינו שוחה בשפה האנגלית.

עם הסטרימר מגיע גם שלט עמוס במקשים, אבל לא יעיל במיוחד בשליטה בממשק; הוא מאפשר לשלוט בכל הפיצ'רים אבל חיבור עכבר ומקלדת אלחוטיים משדרג פי כמה את השימושיות, הנוחות וההנאה מהמכשיר. מאחר ומדובר בממשק מפורט, שאינו כולל רק ניווט עם החיצים, השלט לא ממש תורם לחוויה, ואתם עלולים למצוא עצמכם מקישים עליו הרבה יותר ממה שציפיתם, או הייתם רוצים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזכיר יותר כספומט מאנדרואיד./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד היתרונות של הסטרימר הזה, שגם מבדיל אותו ממזרימי מדיה אחרים, היא אפליקציית קודי (KODI) הדומה לפופקורן-טיים ומציעה תכני VOD רבים ומגוונים בנוסף לערוצי צפייה, המרכזים תכנים מז'אנרים שונים. אם אתם משתמשים בקודי הרבה, הסטרימר הזה יאפשר לכם ליהנות מהתכנים בקלות וישירות למרקע.

ניכר כי מדובר במכשיר ברמת גימור גבוהה, שלא יתפוס לכם מקום רב ליד הטלוויזיה. יש עליו כפתור אחד, המשמש להדלקה ולכיבוי, וכל העסק מרגיש מהודק מאוד כלפי חוץ. בתוך הקופסה יש לפרובוקס מעבד חזק וזיכרון עבודה (RAM) של 2 גיגה. הוא מנגן סרטוני 4K (באיכות גבוהה פי ארבעה מ-Full HD) והוא אפילו מגיע עם גרסה של באבלס שתעלים את כל זמנכם הפנוי. אך למרות המפרט המכובד, חיבור איטי ל-WiFi עלול לפגום מאוד בחוויית השימוש, וגם הסטרימר עצמו לא חף מתקיעות, ורגעים איטיים ומתסכלים במיוחד.

מחירו בישראל נע בין החנויות השונות מ-649 שקלים ל-699 שקלים, כך שלא מדובר בהוצאה כבדה מדי, אם ברצונכם לשדרג את פינת הטלוויזיה בסלון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השלט די הורס את חוויית השימוש, לעומת העכבר והמקלדת./מערכת וואלה!, צילום מסך

השורה התחתונה

PROBOX2 מציע הרבה תוכן בסכום משתלם יחסית, ומאפשר לכם גם לצרוך מדיה ממקורות שונים וגם לעבוד על מסמכים בשירותי ענן מהספה - מכתיבה בגוגל דוקס ועד צפייה בסדרות באמצעות אפליקציית קודי. למרות שהוא מבוסס על אנדרואיד, הממשק עדיין לא מרגיש כמו סמארטפון עם מסך טלוויזיה, ודורש כמה קליקים מיותרים לכל פעולה, אבל אין ספק שמדובר בשדרוג לא קטן עבור חובבי הסטרימרים. מי שמחפש אלטרנטיבות למקורות התוכן הסטנדרטיים ימצאו שם מספיק כדי למלא את כל השעות הפנויות ואם יש לכם כמה מאות שקלים להשקיע בו, הסטרימר הזה עשוי לשמש אתכם לא מעט ביום-יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully