וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק חוגגת יומולדת וכולנו מקבלים סרטונים במתנה

4.2.2016 / 13:24

תהיתם מה זה יום החברים בפייסבוק, ולמה החליטו ברשת החברתית להכין לנו סרטונים קצרים וחמודים עם האנשים והרגעים שהם חושבים שהיו משמעותיים בחיינו? אז מזל טוב צוקרברג, פייסבוק חוגגת יומולדת 12

צילום מסך

הרשת החברתית חוגגת היום 12 חורפים מאז היא הגיחה לאוויר העולם ובמטה החברה החליטו לציין את היום באופן ייחודי - סרטון בהתאמה אישית עבור מאות מיליוני המשתמשים, שמסכם את ההיסטוריה של כל אחד מאיתנו באתר.

האירוע זכה לכינוי "יום החברים" ומטרתו לחגוג חברויות בעולם האמיתי באמצעות תמונות ואירועי חיים שנחלקו ברשת החברתית, תחת ההאשטאג #friendsday, אך הוא גם מבהיר את ממדי ההשתלטות של פייסבוק על חיינו במהלך השנים האחרונות.

"היום, 4 בפברואר, אנחנו מציינים את יום ההולדת ה-12 של פייסבוק", נכתב בבלוג של פייסבוק. "בכל שנה אנחנו מכנים את יום 'יום החברים' ומזמינים את העולם לחגוג". וכשבפייסבוק אומרים "כל העולם", הם מתכוונים לזה; בחמש השנים האחרונות הכפילה פייסבוק את כמות המשתמשים החודשיים שלה ל-1.59 מיליארד אנשים, שאחראים לנתוני רווח השיא שהציגה בשנה האחרונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לערוך לפני שמשתפים./מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרטון שלכם היה אמור לצוץ בראש הפיד אבל אם לא נתקלתם בו תוכלו לראותו בלינק הזה. אחרי שתצפו בסרטון תוכלו לשתף אותו עם חבריכם לפיד או לערוך אותו לפני השיתוף כדי להסיר או להוסיף אנשים מסוימים.

"אנחנו מוצאים דרכים לתרום לצרכי הקהילה", מסר מייסד פייסבוק מארק צוקרברג בהודעה לרגל יום ההולדת. במקביל לסרטון, פייסבוק משחררת היום גם ערכות סטיקרים חדשות וערכות אמוטיקונים הכוללות גם את ביסט, כלבו הצמרירי המפורסם של צוקרברג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יומולדת 12 לפייסבוק. צילום מסך
תודה פייסבוק שאתם ממשיכים לעקוב אחרי בקריפיות./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully