וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המלכה של סנאפצ'ט" מתה בגיל 34

אילן גלר

7.2.2016 / 7:08

את הכינוי המחמיא קיבלה קייטי מיי, הדוגמנית ואשת העסקים, בזכות הפופולריות שלה ברשתות החברתיות. בסוף השבוע היא הלכה לעולמה אחרי שבץ מפתיע והותירה לא מעט מעריצים המומים

צילום מסך

קייטי מיי, דוגמנית פלייבוי ואשת עסקים בת 34, שזכתה לכינוי "המלכה של סנאפצ'ט" בשל הפופולריות שלה ברשתות החברתיות מתה בגיל 34. מיי החזיקה גם פרופיל אינסטגרם מצליח אחריו עקבו יותר משני מיליון גולשים; היא אושפזה בבית חולים ביום שני האחרון, אחרי שחטפה שבץ מפתיע, ונותרה במצב קריטי עד יום חמישי, אז נותקה ממכשירי ההחייאה. הרקע למקרה אינו ברור, אם כי מיי התלוננה לפני כמה חודשים על פגיעה בעצבי הצוואר, במהלך צילומים.

למרות שרבות מתמונותיה הן בעלות אופי חושפני למדי, קייטי אמרה בראיונות שונים כי היא רואה בעצמה דוגמה טובה לשילוב בין "סקס מוכר" לבין אישה עצמאית, חזקה ואינטליגנטית.
.
"אני מראה לאנשים שאפשר להיות דוגמנית חכמה", אמרה בראיון שנערך בתחילת השנה. "אפשר לעשות הרבה יותר מלמכור משקאות אנרגיה בפרסומות ושיטות הרזיה ברשתות החברתיות; לא חייבים להיות כוכבי קולנוע או כוכבי מוזיקה כדי להשפיע".

תמונותיה של מיי התפרסמו במגזינים שונים, בהם פלייבוי וספורטס אילוסטרייטד. תכניותיה לעתיד כללו הקמת חברה העוסקת בשיווק תיירותי, כתיבת ספר על קורות חייה, והקמת אתר אינטרנט עצמאי משלה. כל זה, למרבה הצער, כבר לא יקרה. "קייטי הייתה כוכבת בכל מובן המילה ולעולם לא אפסיק להתגעגע אליה", מסר אחיה סטפן.

המעריצים מתאבלים בטוויטר (כמה דוגמאות בודדות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully