וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג משיקה שני מכשירי גלקסי חדשים. כמה הם יעלו בישראל?

8.2.2016 / 12:00

שני מכשירי גלקסי A יגיעו לישראל החודש עם מפרט לא רע ותג מחיר בינוני. היתרון: האיכות של מכשירי סמסונג; החיסרון: יש ניידים חזקים יותר במחירים האלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
A7 - מפרט לא רע בכלל./מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג הכריזה היום על השקת גלקסי A, סמארטפון מעוצב מדרג ביניים עם מפרט סביר ומצלמה משופרת. הגלקסי A (גרסת 2016) כולל את החידושים האחרונים של סמסונג בעיצוב וטכנולוגיה ומגיע בשני דגמים עם מסכים בשני גדלים: ה-A7 עם מסך בגודל 5.5 אינץ' וה-A5 עם מסך בגודל 5.2 אינץ'.

סדרת גלקסי A ממשיכה את מורשת העיצוב של הגלקסי, עם שילובי מתכת וזכוכית; בדגמים הללו המסגרת צרה יותר וכך שטח המסך גדול יותר. המכשירים מצוידים במערכת מצלמה משופרת לתמונות וסרטונים ברורים וחדים יותר. ייצוב תמונה אופטי (OIS) המונע טשטוש של התמונה ועדשת F1.9 קדמית ואחורית המאפשרת צילום מעולה גם בתנאי חשיכה.

שני הדגמים מגיעים עם אנדרואיד 5.1 לוליפופ, מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל, קדמית של 5 מגה פיקסל ו-16 גיגה פנימי לאחסון. ה-A7 מגיע עם 3 גיגה זיכרון RAM וסוללה בקיבולת 3,300 מילי-אמפר לשנייה בטכנולוגיית טעינה מהירה; ל-A5 יש 2 גיגה זיכרון RAM וסוללה בקיבולת של 2,900 מילי-אמפר לשנייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
A5 - הדגם הפשוט יותר./מערכת וואלה!, צילום מסך

סדרת גלקסי A החדשה זמינה בסין החל מאמצע דצמבר 2015 ותושק בישראל במהלך חודש פברואר 2016. לפי הדיווחים, המחיר המומלץ של ה-A5 בישראל יעמוד על 2,099 שקלים ומחירו המומלץ של ה-A7 יעמוד על 2,399 שקלים.

דגמי 7A ו-5A של הגלקסי החדש תומכים ב-Samsung Pay, שירות התשלומים הנייד הפשוט והבטוח של סמסונג. השירות מוגן על-ידי אימות טביעת אצבע ופועל הן עם טכנולוגיית העברת כספים מגנטית מאובטחת (MST) והן עם טכנולוגיית שדה קרוב (NFC). שירות Samsung Pay צפוי להיות זמין לשימוש בישראל בעתיד הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully