וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: רובוט-גולף הצליח להכניס את הכדור לחור במכה. צפו

אילן גלר

9.2.2016 / 5:16

רובוט חביב בשם אלדריק, שנועד לבחון מקלות גולף, הצליח להגיע להישג השמור רק לשחקני הגולף הטובים בעולם - וכל מה שהוא היה צריך זה חמישה כיוונונים קלים מצד המפעיל שלו. טייגר וודס, מאחוריך

צילום מסך

הנה לפניכם צעד נוסף בהשתלטותם הבלתי נמנעת של הרובוטים על כדור הארץ: רובוט חביב בשם אלדריק, שהוא למעשה שחקן גולף מכני בעל כישורים נדירים, הצליח להכניס את הכדור לחור במכה אחת במהלך טורניר שנערך באריזונה. בעוד שלשחקנים מקצועיים נדרשים אימונים של שנים בכדי להגיע להישג שכזה, אלדריק נזקק בסך הכול לחמישה כיוונונים עדינים מצד מפתחיו לפני שהצליח במשימה.

אלדריק הורכב על ידי חברה אמריקנית בשם Golf Laboratories, המתמחה בהרכבת ציוד אלקטרוני המשמש לבחינת מקלות גולף ושיפורם על ידי שימוש באמצעים מתוחכמים במיוחד. מטרתו האמיתית אינה לנצח בתחרויות בין-לאומיות, אלא לסייע ליצרנים לשפר את הציוד שבו משתמשים הספורטאים. התוכנה המפעילה את אלדריק מסוגלת לחקות את תנועותיו של שחקן מקצועי ברמת דיוק מדהימה - אך הרובוט איננו מסוגל, בינתיים, להכות בכדור על דעת עצמו.

אם ציפיתם שהקהל יגיב בזעם ותדהמה להצלחתו של הרובוט, אולי תתפלאו לגלות כי המכה המוצלחת הייתה דווקא רגע השיא של הטורניר. מיד אחריה הקהל הריע בשאגות וזרק בקבוקי בירה לתוך המגרש - מעין מסורת מקומית שהייתה שמורה, עד כה, לשחקנים אנושיים.

רובוט גולף. צילום מסך
הקהל יצא מגדרו./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully