וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליק: כך תפעילו את המשחק הסודי במסנג'ר של פייסבוק

אילן גלר

9.2.2016 / 9:29

אפליקציית המסרים הפופולרית של הרשת החברתית משרתת יותר מ-800 מיליון משתמשים ברחבי העולם, וכעת מתגלה כי יש לה קצת יותר סודות ממה שחשבתם

ShutterStock

אפליקציית המסנג'ר הפופולרית של פייסבוק מאפשרת להתכתב ולשוחח בקלות עם כל אחד מ-800 מיליון המשתמשים שלה. כעת מתברר שהאפליקציה זכתה לאחרונה לשדרוג מפתיע, שנותר עד כה סודי לחלוטין - משחק שחמט מובנה.

הפיצ'ר הזה מאפשר לכם לאתגר כל אחד מחבריכם לדו-קרב מוחות במשחק האסטרטגיה העתיק. משום מה בפייסבוק לא ממהרים לחשוף את המשחק, אך אם תעקבו אחר ההוראות הבאות תוכלו להפעיל אותו בקלות.

קודם כל, התחילו שיחה עם החבר שאיתו אתם מעוניינים לשחק. אחר כך, הקלידו בשדה ההודעה את הצירוף "fbchess@". ברגע זה יופיע לוח שחמט בחלון הצ'ט שלכם. אל תנסו להקליק עליו, שכן השליטה במשחק מתבצעת גם היא באמצעות פקודות טקסטואליות בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הממשק לא הכי נוח, אבל זה פיצ'ר מדליק./מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי להניע כל כלי משחק, על גבי הלוח, עליכם להקליד שוב את הצירוף fbchess@ ואחריו (באנגלית כמובן) את האות הראשונה של שם הכלי, אותו אתם מזיזים, ואת המשבצת אליה אתם מעוניינים לנוע. לדוגמה: אם תרצו להניע חייל (Pawn) למשבצת C3, עליכם להקליד "fbchess Pc3@"; רוצים להזיז את המלכה למשבצת H4? כתבו "fbchess Ch4@". זקוקים לפירוט של כל הפקודות האפשריות? הקלידו "fbchess help@".

אותיות הכלים: K - מלך, Q - מלכה, B - רץ, N - פרש, R - צריח, P - חייל. נכון, שליטה במשחק כולו באמצעות פקודות טקסט אינה אפשרות אידאלית, אך זה מאוד נחמד שלא צריך להתקין אף אפליקציה נפרדת; קצת כמו המשיכה הבלתי-מוסברת של רבים מאתנו לסוליטר בווינדוז.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פייסבוק מסנג'ר. ShutterStock
אילו עוד סודות יש במסנג'ר של פייסבוק?/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully