וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת החשדות בהטרדה של משה איבגי- הסיפורים הכי חמים השבוע בפייסבוק

11.2.2016 / 5:57

גל הטרור, יום המשפחה, פרשת החשדות בהטרדה של משה איבגי, האח הגדול ומותו של גבי שושן. וגם: כמה אחוזים מהגולשים מאמינים שנטפלים לאיבגי בלי סיבה?

סיכום השבוע של VIGO. חברת VIGO, מערכת וואלה! NEWS
הסיפורים החמים של השבוע./מערכת וואלה! NEWS, חברת VIGO

גם השבוע מדדנו, בעזרת חברת Vigo, את הדופק של החברה הישראלית דרך הפוסטים, התמונות והתגובות שפורסמו בפייסבוק. אירועים חדשים הצליחו לזכות לתשומת לב הגולשים ולדחוק את הנושאים הקבועים (דוגמת הפגנות הגז והבחירות בארה"ב). השבוע בולטים במיוחד שמות האישים שסביבם התנהלו השיחות ברשת: פרשת החשדות בהטרדה של משה איבגי, מותם של גבי שושן וענת דולב, פרישתה של פלורי אלקסלסי מהאח הגדול, הקליפ החדש של ביונסה ועוד.

חמשת הנושאים הכי חמים השבוע בפייסבוק היו: גל הטרור, יום המשפחה, פרשת החשדות בהטרדה של משה איבגי, האח הגדול ומותו של גבי שושן

יום המשפחה

האירוע זכה ל-12 אלף אזכורים ביום אחד (בהשוואה ל-1,500 אזכורים להם זכה שמו הקודם "יום האם"). יותר מ-10,000 גולשים העלו תמונות משפחתיות ובירכו את קרוביהם בפייסבוק. בלטו במיוחד פוליטיקאים ואישי ציבור שהעלו תמונות ובהם ראש הממשלה, נתניהו, שזכה ל-42 אלף לייקים ו-1,700 שיתופים; מירי רגב שזכתה ל-6,500 לייקים ושמעון פרס שזכה ל-6,000 לייקים. גם גופים מסחריים ניצלו את יום המשפחה למבצעי הנחות ברשת. יותר מ-2,000 פוסטים מסחריים הועלו לרשת החברתית ביום המשפחה.

סיכום השבוע של VIGO. חברת VIGO, מערכת וואלה! NEWS
חלוקת דעת הקהל בפרשת איבגי./מערכת וואלה! NEWS, חברת VIGO

משה איבגי

פרשת החשדות בהטרדה של משה איבגי ממשיכה להסעיר את הגולשים; אם בתחילה יותר גולשים היו בעדו, ככל שמתגברות התלונות הרשת הופכת ביקורתית יותר. למרות זאת, איבגי זוכה לפחות עיסוק שלילי ממה שנרשם במקרה של חבר הכנסת לשעבר, ינון מגל. "ההאשמות כנגד איבגי יוצרות קונפליקט מעניין אצל הגולשים", אומר רביב טל, מנכ"ל Vigo. "מצד אחד, הרשת אינה סובלנית להטרדות מיניות, אך מנגד הגוון הפוליטי לו זוכה הסיפור מוציא אותו מהביקורת החברתית ומאפשר לגולשים רבים לצאת להגנתו".

גבי שושן

אלפי הספדים, ציטוטי שירים ופוסטים על ההלוויה בעקבות מותו של הזמר המפורסם. שושן מצטרף לשורה ארוכה של אמנים שהלכו בחודשים האחרונים לעולמם והותירו אחריהם שובל ארוך של פוסטים מרגשים במדיה החברתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully