וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לשחזר את שיחות הווטסאפ בסמארטפון חדש? מדריך

15.2.2016 / 5:21

כשאנחנו מחליפים למכשיר חדש, רובנו משחזרים את אנשי הקשר אך מוותרים על היסטוריית השיחות באפליקציית המסרים המידיים. אם תרצו מעבר חלק יותר לנייד החדש, שימו לב שיש לא מעט שיטות להעביר גם את השיחות עצמן

ווטסאפ , פייסבוק. ShutterStock
מי שמגבה לא מפחד./ShutterStock

אפליקציית המסרים המידיים הפופולרית ווטסאפ, הפכה מזמן לכלי עזר בסיסי, שגם מכיל לא מעט מידע אישי, זיכרונות ופרטים חשובים, מהסוג שנרצה להחזיק קרוב אלינו. נקודת תורפה מרגיזה במערכת, הנשענת על זיהוי המשתמש לפי מספר הטלפון, היא אובדן כל מידע בעת מעבר לסמארטפון חדש. גם לזה יש כמובן פתרון, והמדריך הבא יסייע לכם ליצור גיבוי של הצ'טים, אותם תוכלו לשחזר ממכשירכם החדש בקלות.

גיבוי באנדרואיד

בפני משתמשי אנדרואיד עומדות שתי אפשרויות, כשהראשונה היא שימוש בכרטיס SD חיצוני לצורך העברת המידע. פתחו את האפליקציה ולחצו על אייקון התפריט (Menu), לאחר מכן היכנסו ל-Settings ואז ל-Chats and calls ובחרו באפשרות Backup Chats.

כעת נוצר על גבי כרטיס ה-SD שלכם גיבוי, אותו תוכלו לאחזר בקלות. לאחר שתעבירו את הכרטיס למכשירכם החדש פשוט התקינו את אפליקציית ווטסאפ, והיא אמורה לזהות את הגיבוי הקיים על גבי הכרטיס ולשחזרו אוטומטית.

אם אין לכם בנייד אפשרות לכרטיס SD , תוכלו לבצע את הגיבוי גם למחשב. חברו את הטלפון עם כבל ה-USB למחשבכם, ונווטו בין התיקיות אל מכשיר הסמארטפון. חפשו במכשיר את תיקיית ווטסאפ, והעתיקו אותה במלואה למחשב.

לאחר מכן חברו את המכשיר החדש והעתיקו אליו את התיקייה שכרגע גיביתם למחשב מהאנדרואיד הקודם שלכם. במכשיר החדש, התקינו את האפליקציה שוב, אשרו את מספר הנייד שלכם, והיא אמורה לזהות גם הפעם את הגיבוי הקיים ולשחזרו אוטומטית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיבוי באייפון

משתמשי אייפון יוכלו לנצל למטרת גיבוי את שירות iCloud, ולגבות את השיחות שלהם על ידי כניסה להגדרות בווטסאפ, משם ל-Chats ואז בחירה ב-Chat Backup. לחיצה על Backup Now - וסיימתם עם המכשיר הישן. בסמארטפון החדש, לאחר התקנת ווטסאפ ואישור המספר הסלולרי שלכם, אותו מספר שהיה בשימוש במכשיר הקודם כאמור, תישאלו האם תרצו לשחזר את היסטוריית הצ'טים.

אשרו כי אכן כך, והגיבוי שיצרתם יועבר במלואו מהענן למכשיר החדש. תוכלו להפעיל במסך ההגדרות גם את אפשרות הגיבוי האוטומטי, Auto Backup, כך שלהבא בכל מצב שהוא יהיה כל המידע העדכני מגובה לענן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully