וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוכחות" חדשות: האם הרובר על מאדים דרס אמנות חייזרית עתיקה?

אילן גלר

14.2.2016 / 8:07

לפי טענות של חובבי קונספירצית מאדים, הפעם נאס"א הפגינה זלזול בוטה ביצירת אמנות שהשאירה אחריה תרבות אינטלגנטית שחיה בכוכב הלכת האדום. "הרובר כבר נטש מזמן את המשימה שהציבור יודע עליה"

עמוד היוטיוב Paranormal Crucible

(בסרטון: עוד כמה אשליות שבלבלו את הגולשים)

סוכנות החלל האמריקנית ממשיכה לספק לחובבי הקונספירציות "עדויות" לקיום חיים על מאדים, או לפחות הוכחות מפוקפקות במיוחד לכך שפעם כוכב הלכת הזה שקק חיים. אם עד היום נאלצה נאס"א להתמודד עם כל מני סלעים שנראים כמו בעלי חיים, הפעם היא נאלצת גם להתמודד עם האשמתה במדיניות הרסנית ולא מוסרית.

התצלום שעורר סערה, וגם התרגשות, בקרב חובבי קונספירציית מאדים, שממהרים לפרסם ברשת את ממצאיהם על כל תמונה, פורסם רשמית על ידי סוכנות החלל האמריקנית בתאריך 10 בפברואר, לאחר שהועבר ממצלמת הרובר "קיוריאסיטי" המשוטט לו על פני מאדים. סקוט סי. וורינג, עורך הבלוג UFO Sightings Daily, הבחין מיד כי משהו בתמונה הזו אינו כשורה.

במרכז הצילום מופיע אובייקט סלעי המזכיר בצורתו פנים. זו, לדעת וורינג, באופן ברור פיסת אמנות שנוצרה על ידי תושבי מאדים לפני אלפי שנים. בנוסף, ניתן להבחין בעקבותיו של הרובוט לפני ואחרי הפסל - עדות לכך שהרובר של נאס"א לא הסתפק בתיעוד האמנות של בני המאדים, אלא גם מיהר לדרוס ולהשמיד אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזהים את הפנים בתמונה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

"נדמה שהרובר כבר נטש מזמן את המשימה שהציבור יודע עליה, ובמקום זאת הוא משלים משימה סודית אחרת", טוען וורינג. "אם פסל דויד של מיכאלנג'לו היה נקבר כולו פרט לפנים בתוך האדמה, האם הציבור היה פשוט הולך מעליו ומתעלם ממנו?".

התמונה מציגה לכאורה תווי פנים, המשכנעים את המשוכנעים, אך כבר דובר בעבר רבות על הנטייה האנושית לחפש פרצופים בכל תבנית (כמו למשל אלו שרואים את פניו של ישו בטוסט). מצד שני, למרות הסבירות הנמוכה לפי נאס"א, חשוב לציין שלא ניתן באמת לדעת מה מסתתר מתחת לפני השטח של כוכב הלכת האדום מאחר והרובר מוגבל מאוד ביכולת שלו לחקור את הפלנטה.

בנאס"א לא מגיבים, בינתיים, להאשמה החמורה בדבר התעלמותם מקיום חיים על מאדים וכנראה שהם גם לא יגיבו לעולם לטענה הספציפית הזו, למרות שמדי פעם עובדי סוכנות החלל טורחים להסביר לאומת הרשת למה הם לא באמת רואים דובים, לטאות ושאר בעלי חיים אלא רק משחקי אור וצל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנה, נעזור לכם קצת./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully