וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ: כך תגיעו למקלדת האימוג'י הסודית באייפון

אילן גלר

15.2.2016 / 4:34

אם מגוון הסמיילים, בעלי החיים, המאכלים ושאר האימוג'ים הרשמיים לא מספיקים לכם, תמיד תוכלו להוסיף את מקלדת החיוכים היפנית המתחבאת בכל מכשיר מבית אפל

צילום מסך

מתברר שפרט למקלדת האימוג'י הרגילה של האייפון, הכוללת מאות סמלים צבעוניים מסוגים שונים, הכינה אפל מקלדת נוספת של אייקונים חמודים בסגנון יפני, העשויים סימני פיסוק שונים. משום מה באפל לא חושבים שיש סיבה להציע למשתמשים בכל העולם את המקלדת הזו, איך קיימת דרך סודית - אם כי לא מסובכת במיוחד - להשיג אותה בכל מכשיר אייפון.

כדי להפעיל את המקלדת הוותיקה יחסית אך מוצנעת לרוב, עליכם להיכנס לתפריט ההגדרות של מכשיר האייפון שלכם. לאחר מכן הקליקו על אפשרויות כלליות (General), מקלדת (Keyboard), תפריט המקלדות המותקנות (Keyboards), ואז יש לבחור באפשרות הוספת מקלדת חדשה (Add new keyboard) המופיעה בתחתית העמוד. המקלדת שאותה אתם מעוניינים להוסיף היא מקלדת יפנית (Japanese) מסוג קאנה (Kana).

כל שנותר עכשיו הוא לעבור למקלדת היפנית באמצעות לחיצה על סמל הגלובוס, ואז לגעת בסמל הסמיילי המופיע למטה משמאל. לחיצה זו תפתח את רשימת האייקונים המלאה, בה תוכלו להשתמש בכל הודעה. כמובן שניתן לשלב את הסמלים הללו גם במשפטים בעברית או באנגלית.

כעת נותר לקוות כי אם משתמשים רבים מספיק יתאמצו להשיג את האייקונים במכשירי אייפון שאינם נמצאים ביפן, תחליט אפל לשלב אותם גם במקלדת האימוג'י הכללית.

מקלדת קאנה. צילום מסך
לא מקלדת חדשה, אבל עדיין לא מוכרת לרובנו./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully