וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטייה הכי גיקית: הגברים שמקבלים סיפוק מיני כשפורצים להם למחשב

16.2.2016 / 6:29

יחסי שליטה מוכרים כבר שנים, אבל נראה שכעת מצטרף לרשימת הסטיות הרשמית בעולם גם תת-ז'אנר בו השולטת פורצת למחשב של העבד, עוברת לו על כל הפרטים האישיים ובחלק מהמקרים גם לוקחת לו את כל הכסף מהחשבון

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מערכת וואלה!

רובנו לא מקדישים מחשבה רבה על אבטחת מידע, אבל גם אם אתם שומרים על פרטיותכם בקנאות, מקפידים להגן על הסמארטפון שלכם בסיסמה ואפילו טורחים לשנות מדי פעם את הסיסמה לג'ימייל, כנראה שתתקשו להבין את המשיכה של גברים לפריצות סקסיות למחשב שלהם. מתברר שיש מי שמגורים מינית מכך שהחיים הדיגיטליים שלהם נחשפים על ידי זרים, והם אפילו מוכנים לשלם על כך.

הגברים הללו מגיעים לסיפוק וגירוי מאובדן שליטה בדרכים שונות, בחייהם המקוונים. במובנים רבים הדבר דומה ליחסי סאדו-מאזו ממוחשבים, רק מבלי שאף אחד צריך לעזוב את ביתו.

"אני לא חושבת שזו צורת הכניעה האולטימטיבית - אלא צורה מודרנית, המתאימה לעידן הדיגיטלי", כתבה בטוויטר אחת מהגולשות הנהנות מהטרנד, הגבירה @TheDataDomme, המציעה בין היתר להתקין מרחוק תוכנות ריגול במחשביהם של גולשים גברים, כדי שיחושו כאילו צופים בהם כל הזמן: "זו תחושת חוסר האונים שרובם מחפשים".

במיטה עם מחשב. ShutterStock
עכשיו תפתחי את התיקייה. לאט.../ShutterStock

כסף קל

בזמן שחלק מאותם גולשים מאפשרים התקנת תוכנות ריגול וצפייה מרחוק, יש כאלו המכורים לשליטה כלכלית - FinDom, או Financial Domination. במסגרת זו משיגה הגולשת השליטה את פרטי האשראי של העבדים, ומחזיקה בכוח הפיננסי שלהם באמצעות השפלה.

בטוויטר מתחזקים עבדים רבים פרופילים, המתעדכנים בחידושים האחרונים בסצנה בעזרת ההאשטגים #walletrape ו-#paypig. "קיבלתי מייל מהבנק שלי שאומר שאין לי כסף בחשבון", כתב אחד העבדים בהתלהבות. "נראה שהיא רוקנה אותו!".

לא כולם עושים זאת מאהבה נטו, כמובן. גבירות שולטות ואדונים מקוונים עשויים להרוויח מאות עד אלפי דולרים ליום, כשהאגדות ברשת מדברות על מי שאף קנו בתים מהעיסוק הצדדי. אבל יש כאלו שבאמת מסורים למטרה מתוך הנאה טהורה. לצורך כך הגבירות והעבדים נעזרים בשלל תוכנות לריגול וצפייה מרחוק, לרוב כלים פשוטים למדי, מהסוג שנועד לעזור לכם לתקן להורים את הבעיה במחשב מרחוק, ולא כלים כבדים הנמצאים בשימוש של האקרים ומרגלים אמיתיים.

"היא רוקנה את החשבון"

"אני חושבת שהם אוהבים את הריגוש מכך שאישה משיגה שליטה מוחלטת על המידע הפרטי שלהם", סיפרה בראיון שולטת אחרת מטרנד ה-FinDom. "בלחיצת עכבר את יכולה לגשת לאי-מיילים, תמונות, חשבונות בנק, חשבון פייפאל; הם צופים בך פשוט לוקחת את הכסף שלהם לנגד עיניהם, ואין שום דבר שהם יכולים לעשות לגבי זה... עברתי על אלבומי תמונות ומיילים והודעות ברשת החברתית, והם אוהבים את הגירוי של אפשרות הסחיטה והחשיפה".

בסופו של דבר מדובר במשחק תפקידים, יותר מכל דבר אחר, במסגרתו לא חושפים כמובן הגולשים השולטים בעבדיהם משהו מהמידע הפרטי, אבל נראה שהם כן נהנים מההטבה הכספית בפועל. המשתמש @oinkpiggieoink - עבד פינדום פעיל - סיפר כי לא זכה ליהנות מ-75 אלף הדולרים שהרוויח בשנה שעברה: "כל זה יכול להיות מאוד מסוכן עבור העבד אבל זה סם, התמכרות. שטיפת מוח וחיווט מחדש. לעתים קרובות אני מוצא את עצמי מתחרט כשהן מכניסות אותי למצב היפנוטי חסר מודעות, ולפעמים גורמות לי להתקשות לשלם חשבונות, אבל הריגוש והצורך לספק ושישתמשו תמיד גובר על זה בסוף".

עבד חדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully