וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד הטיפים המגניבים: כך תתכנתו רטט שונה לכל מתקשר באייפון

אילן גלר

17.2.2016 / 6:47

מתברר שלכל איש קשר באייפון שלכם ניתן להתאים קוד רטט אישי, שאתם תלחינו, וכך לדעת מי מתקשר גם כשהנייד בכיס על שקט. או פשוט לבחור רטט ממש קצר לכל מי שאתם מסננים

צילום מסך

מכשירי האייפון של אפל אינם ידועים באפשרויות הרבות שיש בהם להתאמה אישית, אך דווקא פיצ'ר אחד מראה שהחברה עם התפוח יודעת גם להפתיע לפעמים - תכנות רטט שונה לכל מתקשר, כך שתוכלו לדעת מי רוצה לדבר איתכם כשהטלפון במצב שקט, מבלי שתצטרכו לשלוף אותו מהכיס ולהציץ במסך.

הרטט הנבחר יורכב מסדרה של לחיצות, שאתם תבחרו, וכך לכל איש קשר אפשר להתאים קוד אישי, שיהיה מזוהה איתו. איך בדיוק עושים את זה? היכנסו דרך אפליקציית "ספר הטלפונים" של המכשיר לדף איש הקשר, עבורו אתם רוצים ליצור מקצב רטט ייחודי. הקישו על קישור העריכה (Edit), ואחר כך גללו מטה לתחתית העמוד, שם תמצאו אפשרות בשם רטט (Vibration). הקליקו עליה, ובעמוד הבא שוב דלגו על כל האפשרויות וגשו לתחתונה ביותר - צור רטט חדש (Create new vibration).

כעת אתם מוזמנים להלחין את הרטט האישי אותו תרצו לשייך לאיש הקשר שבחרתם; פשוט תופפו על המסך, צרו את המקצב שמתחשק לכם, ואז בחרו באפשרות השמירה (Save). לרטט הייחודי תוכלו לתת שם, כך שתוכלו לשייך אותו לאחר מכן לאנשי קשר נוספים. רוצים לשתף את מקצב הרטט שיצרתם עם חברים? חבל, אין שום אפשרות כזו. בכל זאת מדובר באייפון.

אייפון. ShutterStock
כמו צלצול שונה לכל אחד - רק ברטט./ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully