וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליק: כיסאות העבודה שמחנים את עצמם במשרד

16.2.2016 / 9:31

כל מי שעובד במשרד יודע, שלמרות שמדובר בפעולה פשוטה למדי, רוב הכיסאות במרחבים הפתוחים מונחים במקומות שונים, רק לא במקומם. אם עד כה כל סוף יום היה מסתיים במסלול מכשולים, ניסאן מציגה פיתרון ידידותי ומגניב במיוחד לעכברי המשרד

צילום מסך

החלל הפתוח במקומות עבודה רבים מהווה, פעמים רבים, מסלול מכשולים שהולך ומתבלגן יותר ויותר עם הזמן. בסוף יום עבודה, כשהמקלדות נופלות, המדפסות מפסיקות לקרקש ברקע וכולם חומקים, מתגלה כי רבים לא מוצאים את הרגע להחזיר את הציוד ואפילו את הכסאות שלהם למקום.

אז בכל הקשור לכסאות לפחות, ייתכן ונמצא הפתרון שגם ימנע גניבת כסאות ממתחם אחד לאחר וגם יסייע לארגון המשרד בסוף היום. אנשי חברת הרכב ניסאן עומדים מאחורי הכסאות המשרדיים המככבים בקטע הווידאו הבא, שבמחיאת כף יודעים לחנות באופן אוטומטי במקום הנכון; גם אם אתם לא עובדים במשרד מבולגן, חייבים להודות שמדובר באפקט מידי די מרשים, שמביא לארגון וסדר ברגע אחד.

הכיסאות, בעלי מנגנון החנייה האוטומטית, מדגם אוקומורה ששודרג, נמצאים במעקב של 4 מצלמות רגישות לתנועה המותקנות על הקירות, ומופעלים באמצעות רשת האינטרנט המשרדית (כל כיסא מחובר ל-WiFi). כל זה בתיאוריה - היות ומדובר נכון להיום רק בפרומו לטכנולוגיית החנייה החכמה מבית ניסאן.

הכיסאות האלה ספציפית אמנם לא עומדים להגיע לחנויות בזמן הקרוב, ולא לישבנכם המשרדי, אך ביום מן הימים בזכות הקונספט, אולי יוכלו גם הכיסאות במשרד שלכם (או אפילו כיסאות שולחן האוכל בבית) לפנות את עצמם מהדרך, בסופו של היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סדר מופתי במחיאת כף./מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully