וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאה ל-150 דייטים בטינדר - ויש לה טיפים לא רעים בכלל

אילן גלר

16.2.2016 / 9:22

מתי הכי נכון לעשות את המעבר מצ'ט לדייט, איך הכי נכון לפתוח בשיחה והאם כדאי להחמיא מיד על הגזרה? אחרי 150 דייטים, למל דלנסי יש דבר או שניים ללמד

צילום מסך

(בסרטון: מל מפגינה כישורי משחק ושירה. מעדיפה שישאלו אותה על זה לפני שקובעים דייט).

מל דלנסי הפכה לסלבריטאית רשת לאחר שיצאה ללא פחות מ-150 דייטים שתואמו דרך אפליקציית ההיכרויות הפופולרית טינדר. דלנסי כבר הפכה את סיפורי הדייטים שלה למופע תיאטרון בשם "רולטת טינדר", וכעת היא מוכנה גם לחלוק כמה טיפים חשובים ולא רעים בכלל שיוכלו לקצר את התהליך עבורכם מהצ'ט לדייט.

לדבריה, תחילת השיחה זה הרגע החשוב ביותר ביחסים הווירטואליים, כך שלא כדאי שהמילים הראשונות שלכם יהיו סתמיות מדי ("מה קורה?" היא התחלה גרועה מאוד לפי דלנסי, אולי אפילו הבנאלית והגרועה ביותר); אסור בשום אופן גם להתחיל את השיחה מיד במחמאות בעלות אופי מיני. לדבריה, הדרך הטובה ביותר היא לשאול שאלה מקורית המעידה על כך שהקדשתם כמה דקות לקריאת הפרופיל של הצד השני. לדוגמה, אם מל כתבה שהיא אוהבת לשיר, היא אהבה ששאלו אותה ישר "מה שיר הקריוקי האהוב עליך?".

הזמן הנכון לקביעת הדייט הראשון הוא לאחר שלוש או ארבע התכתבויות - לא פחות, אך גם לא יותר. אם מישהו מיד קופץ בתחילת השיחה ומנסה לקבוע פגישה, זהו סימן כמעט בטוח שמוטב לוותר עליו.

אז איך משיגים דייט באלגנטיות?

דייט ראשון צריך להיות מפגש קליל על קפה ולא ארוחת ערב (זה לא כיף להיתקע לארוחה שלמה עם מישהו שאינכם מכירים). חשוב גם להיות מאוד ספציפיים - אם אתם רוצים ללכת לאכול במקום מסוים, תכתבו את זה ולא "רוצה לחטוף משהו לנשנש?". בנוסף עדיף תמיד לציין בצורה ברורה מתי בדיוק תפגשו ומה בכוונתכם ללבוש (כדי שיהיה קל יותר לזהות).

הטיפ האחרון כבר נוגע להוגנות בסיסית: אם יש לכם "תכנית גיבוי" להמשך הערב במקרה והדייט לא יצליח, היו שקופים לגבי זה. זה יעליב הרבה פחות מרמיזה מקרית במהלך הדייט שבעצם כבר תכננתם מראש לנטוש באמצע - ובעצם סתם בזבזתם את הזמן לדייט שלכם.

לסיכום - הטיפים הכי טובים לדייט מוצלח עם טינדר: תשאלו שאלות אמיתיות, קשקשו קצת לפני שאתם קובעים להיפגש, הפגישה הראשונה חייבת להיות קלילה וספציפית ואם יש לכם תכניות נוספות להמשך הערב - תציינו את זה בתחילת המפגש.

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully