וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסוי הזוי: עכברים מעדיפים סרטי פעולה על פורנו

אילן גלר

16.2.2016 / 9:35

כדי לבחון את העדפות התוכן על זכרים החליטו חוקרים מיפן לערוך ניסוי מפתיע דווקא על עכברים. ומתברר שגם בקרב מכרסמים דרמות רומנטיות זה הז'אנר הכי פחות אהוב

צילום מסך

(בסרטון: עכברים הולכים מכות)

אילוסטרציה. ShutterStock
האוגר תמיד משחק את הרע בסרטים האלה./ShutterStock

האם זכרים תמיד יעדיפו לצפות בסרט אירוטי על פני כל ז'אנר אחר? זו, משום מה, השאלה שאותה החליט לחקור שיגרו וואטנבה מאוניברסיטת קייו שביפן וצוותו, שמצאו דרך מעט עקיפה והזויה לבחון את הסוגיה: הניסוי לא נערך בעזרת מתנדבים אנושיים, אלא דווקא על עכברים.

העכברים שנבחרו לניסוי הוכנסו למעין מבוך קטן, שחולק לשני חדרים. בכל חדר הוצב מכשיר אייפוד המנגן סרטון וידאו אחר, והחוקרים עקבו ורשמו באיזה סרטון העכברים מתעניינים יותר בכל פעם. והנה, מתברר שהסרטון המוצלח ביותר היה זה של שני עכברים נלחמים זה בזה, שהשיג רייטינג של כ-40 אחוזים בממוצע. סרטון של עכבר ועכברה מזדווגים הגיע רק ל-35 אחוזי צפייה, בעוד שסרטון בו צמד עכברים מסתפקים במגע ידידותי הגיע לרייטינג הנמוך ביותר.

תוצאות דומות התקבלו גם כשהוצגו הסרטונים הללו ללא צליל, עובדה שהפתיעה את החוקרים, שכן הסברה עד כה הייתה כי חוש השמיעה והריח של העכברים משמעותי עבורם הרבה יותר מחוש הראייה. עם זאת, הם אינם ממהרים לפרסם מסקנות חד-משמעיות בעקבות הניסויים, שכן לא בטוח אם העכברים העדיפו את סרט האקשן בשל תוכנו, או מסיבות אחרות לחלוטין שעדיין אינן ברורות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עכבר אקשן. אילוסטרציה אורן דותן, ספק 500
מי מתעסק?/ספק 500, אילוסטרציה אורן דותן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully