וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק הדוגמנית ואתם: ספורטס אילוסטרייטד עובר למציאות מדומה

אילן גלר

17.2.2016 / 8:24

צוות המתמחה ביצירת סרטוני VR הוזמן על ידי הפקת מהדורת בגדי הים הידועה כדי להתאים את התכנים שלהם לאחד הטרנדים הטכנולוגיים החמים של השנה

יוטיוטב

(אשלי גרהאם, הדוגמנית למידות גדולות, שגם עשתה היסטוריה במגזין)

מהדורת בגדי הים המפורסמת של מגזין Sports Illustrated מתעדכנת השנה באפליקציה ייחודית המיועדת לאחד הטרנדים החמים של השנה - מציאות מדומה. בנוסף לגרסה המודפסת הרגילה, תצא השנה המהדורה גם בגרסה למכשירי סמארטפון, המבוססת כולה על טכנולוגיית VR, הנתמכת על ידי כמה חפיצים.

כדי ליהנות מהחוויה המלאה, תצטרכו להצטייד במשקפי Samsung Gear VR או במשקפיים הגנריים מקרטון של גוגל (Google Cardboard). גרסת הקרטון אף תצורף למגזין המודפס שיימכר בחנויות.

בספורטס אילוסטרייטד חברו לצוות הפקה מקצועי, המתמחה בתחום ה-VR, שתיעד את צילומי הדוגמניות על החוף בזמן אמת והכין סרטונים קצרים (2-3 דקות כל אחד), בהם ניתן לצפות מכל זווית אפשרית. לעתים הסרטונים מציגים את תהליך הצילומים המלא, כולל אנשי הצוות הנמצאים על החוף, ולעתים הם מספקים דווקא מפגש אישי וקרוב עם הדוגמנית - רק היא ואתם ביעד אקזוטי, במציאות מדומה כמובן.

אבל אל תחשבו שמדובר בתרומה בלבד לספריית אפליקציות המציאות המדומה. רק שלושת הסרטונים הראשונים יוצעו בחינם, בעוד שבכדי לצפות ביתר תתבקשו לשלם 1.99 דולרים לסרטון אחד או 4.99 דולרים למנוי הכולל את כל הסרטונים. בספורטס אילוסטרייטד מבטיחים להמשיך ולעדכן את האפליקציה בסרטונים נוספים במשך השנה, וגם להוסיף בהמשך פרויקטים נוספים, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעתיד מבטיחים בחברה להוסיף עוד תכנים בטכנולוגיה הזו./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוגמניות בבגדי ים, בלבוש מינימלי./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו צריך רק את הקרטון של גוגל./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל שהוא מגיע יחד עם המגזין המודפס./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully