וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוץ רחפנים במהירות פסיכית: זה הסרטון הכי מדליק שתראו השבוע

אילן גלר

19.2.2016 / 5:40

איך זה מרגיש לטוס במהירות ולתמרן בזריזות בין מכשולים? הצילומים הללו, מנקודת מבטו של הרחפן, מספקים הצצה לעולם המהיר של הספורט המוטורי החדש-יחסית שצובר פופולריות במהירות

צילום מסך

רחפנים תפסו תאוצה בשנתיים האחרונות, אבל הרחפנים האלה מאיצים הרבה יותר מהר מכל שאר אחיהם בעלי הלהבים. בעוד רוב השימוש ברחפנים אזרחיים מסתכם בתמונות אוויר מרשימות של נופים או אירועים, יש מי שרוצה לבחון את הגבולות של כלי התעופה הזריזים האלה.

התחביב החדש והמאתגר מכונה מרוצי רחפנים והוא צובר פופולריות במהירות. כדי לנצח על המפעיל להטיס את הרחפן במהירות מקסימלית דרך מסלול מכשולים מסובך, ואפילו להתחרות ברחפנים נוספים, זריזים לא פחות, המנסים להשלים את אותו המסלול בו-זמנית.

התוצאה היא לרוב התרסקויות מרהיבות, אך בסרטון הזה מצליח הטייס המוכשר להפעיל את הרחפן במשך כמעט דקה וחצי, עד שהמרוץ מסתיים בהתנגשות קטלנית. במהלך אותה דקה וקצת, הרחפן מתעד את הדרך מזווית המזכירה סרט אקשן הוליוודי עתיר תקציב, או לפחות את מרוץ הפודים בסרט "אימת הפנטום". הרחפן משייט לו במהירות מדהימה בין מכשולי המסלול שהוקם עבורו, פונה ברמת דיוק מרשימה ומצליח להשלים את המסלול כמה פעמים לפני הסוף האלים.

חייבים לציין לטובה גם את איכות הצילום: לא רק שהסרטון מוגש ברזולוציה גבוהה, אלא שהתיעוד גם נטול רעידות מרגיזות והפרעות אחרות. אנחנו בטוחים שעם הזמן יהפכו חובבי התחום למוכשרים יותר ויותר, עד שנזכה לראות מרוצים ארוכים במהירות מטורפת שאינם מסתיימים בתאונות, אלא במדליות רשמיות.

מרוץ רחפנים. צילום מסך
קטן וזריז. רחפן מרוץ./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רחפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully