וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחסים פתוחים: לא הצליח למצוא דייט בטינדר - עד שאישתו עזרה לו

אילן גלר

18.2.2016 / 8:29

עד כמה אשא ג'ייקוב בוטחת בבעלה אדי אזר? לא רק שהם פתחו את הנישואים שלהם למחזרים ומחזרות נוספים, היא גם השיגה לו דייטים ברשת אחרי שהוא נכשל

צילום מסך

אדי אזר, בן 22 מסינגפור, החליט במשותף עם אישתו, אשא ג'ייקוב, לעבור למודל של יחסים פתוחים: שניהם ישארו נשואים ומחויבים זה לזה, אך במקביל יצאו עם בני זוג אחרים. זה לפחות הסידור ששניהם רצו בתיאוריה אך אדי גילה כי לא פשוט להשיג דייטים.

המשימה התגלתה כקשה במיוחד ואדי לא הצליח למשוך את תשומת לבה של אף בחורה באפליקציית הדייטינג הפופולרית טינדר. בנקודה זו החליט אדי לפנות לעזרתה של מישהי עליה הוא סומך - אישתו. אשא השתלטה על פרופיל הטינדר שלו, שינתה תמונות והחלה להתכתב בשמו עם בחורות.

התוצאה המידית הייתה שני דייטים בתוך חצי שעה. "אישתי אמנית הפיק-אפ הטובה ביותר שאני מכיר, לפחות כשהיא מדברת בשמי", אדי סיפר בהתלהבות. "אם היא יכולה לגרום לבחורות להסכים לצאת איתי, הבעיה היא כנראה לא בי, אלא בכישורים שלי". אחרי שבועיים אגב הוא כבר הגיע ל-74 מאטצ'ים ו-32 סופר לייק.

תכניותיו החדשות של אדי הן לא רק לצאת לכמה שיותר דייטים, אלא גם לתעד את התהליך ולפתח מודל מושלם לאפקטיביות מקסימלית בטינדר. המסקנה הראשונה שאליה כבר הגיע היא שהדרך הטובה ביותר להתחיל עם בנות הוא באמצעות מחמאות על תמונת הפרופיל שלהן, טקטיקה שהובילה בכ-91 אחוז מהמקרים לתגובה חיובית. במהלך החודשים הבאים יוסיף ויפרסם עצות נוספות, בעזרת אישתו כמובן. נקווה שהעצות הבאות יהיו קצת פחות בנאליות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרופיל של אדי./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדי ואשא./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדי וחבר./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדי והמחשב./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully