וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 4 דולרים: הכירו את הסמארטפון הזול בעולם

אילן גלר

18.2.2016 / 8:50

ביחס למכשירי הסטנדרטיים שיש היום, הטלפון הנייד החדש של חברת Ringing Bells ההודית מציע מפרט לא מרשים - אבל זה עדיין הרבה מאוד סמארטפון למחיר כל כך נמוך

צילום מסך

חברת Ringing Bells ההודית היא לא שם מוכר בעולם בתחום הסמארטפונים, אך כל זה עומד כנראה להשתנות; החברה הכריזה על דגם חדש, בשם Freedom 251, שמחירו בעד ההשקה המתוכננת לסוף השבוע הנוכחי יעמוד על לא יותר מ-251 רופי, שזה בסביבות ארבעה דולרים. מה שהופך אותו למכשיר הסמארטפון הזול ביותר בעולם.

מפרט ה-Freedom 251 אינו בר השוואה, כמובן, למכשירי הסמארטפון של היצרניות הגדולות, אם כי באופן מפתיע הוא גם אינו רחוק מאוד מזה של חלק מהמכשירים הנמכרים בארץ. הפרידום מצויד במסך בגודל 4 אינץ', מעבד מרובע-ליבות במהירות 1.3 ג'יגה-הרץ, 1 גיגה זיכרון RAM, מצלמה באיכות 3 מגה פיקסל ו-8 גיגה לאחסון פנימי. החלק הפחות מרשים היא הסוללה בקיבולת של 1,450 מיליאמפר-שנייה.

הסמארטפון הזה ירוץ על מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת 5.1 (לוליפופ), אמנם לא הגרסה העדכנית ביותר - אך רבים ממכשירי הדגל של היצרניות הגדולות עדיין מסתפקים בה. המכשיר יגיע עם כמה אפליקציות מותקנות מראש, מעבר לפייסבוק, יוטיוב, ווטסאפ וגוגל פליי - אפליקציות, שלפי החברה, יסייעו לחקלאים, דייגים ונשים.

פרידום 251. צילום מסך
נראה לא רע./צילום מסך

סרטון הדגמה ראשון, שפורסם אתמול ברשת, מראה כי מאפיינים רבים מהעיצוב שאבו השראה (שלא לומר נגנבו) מאייפון - מכפתור הבית העגול בתחתית ועד חלק מהאייקונים. אבל סך הכול נראה שהמכשיר לא נופל במראהו ממכשירים סטנדרטיים זולים אחרים בשוק.

ההסבר למחיר הנמוך הוא כנראה מעורבות ממשלתית משמעותית בפרויקט, עד כדי סבסוד עלות הייצור. אולם שימו לב - בפעם הקודמת שבה הממשלה ההודית ניסתה לקדם מכירות של גאדג'ט באמצעות תרומה כספית, התוצאה הייתה מכשיר טאבלט בשם "אקאש" שנמכר תמורת 36 דולרים, אך נתגלה כגרוטאה חסרת תועלת שלא מסוגלת להריץ כמעט אף אפליקציה. הטאבלט נזנח במהירות, ואפשר רק לקוות שזה לא יהיה המקרה הפעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי זה כי הוא דומה כל כך לאייפון./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקווה שיצליח לסחוב ולא יהפוך לפלופ./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully