וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תוכלו להפסיק: עזרו לדיקפריו להשיג אוסקר במשחק רשת משעשע וממכר

אילן גלר

19.2.2016 / 4:56

אחת הבדיחות הקבועות, והדי עצובות בשלב הזה, בהוליווד היא שהשחקן המוכשר, שמככב בתפקידים ראשיים בסרטים מצליחים כבר שנים רבות לא מצליח לזכות בפסלון המוזהב. אולי בעזרת זריזות הידיים שלכם הוא יצליח לחזור הפעם הביתה עם אוסקר

צילום מסך

האם השנה יצליח השחקן, ליאונרדו דיקפריו, לזכות סוף-סוף בפסל האוסקר, שעד כה חמק ממנו לאורך כל הקריירה הקולנועית שלו? את התשובה נגלה רק בסוף החודש, אך בינתיים אתם מוזמנים לשחק ב-Leo's Red Carpet Rampage ("טירוף השטיח האדום של ליאו"), משחק דפדפן די משעשע ומאתגר, המגייס אתכם למרדף של דיקפריו אחרי האוסקר.

[למשחק - הקליקו כאן]

אי-זכייתו של השחקן בפסלון המוזהב כבר הפכה לבדיחה קבועה בהוליווד, שם מקווים כל שנה שאולי הפעם הקללה תוסר מעל ראשו של דיקפריו, שעשה כמה תפקידים בלתי נשכחים אך לא זכה להכרה בצורת אוסקר.

כדי לשלוט בדיקפריו, נדרשים בסך הכל שלושה מקשי מקלדת: האותיות G ו-H משמשות לריצה ויש להקיש עליהן לסירוגין, ואילו מקש הרווח מאפשר לליאו לקפוץ. לאורך השלבים יהיה עליכם להתחמק מצלמי פפראצי, לאתר שחקנית שחורה בקהל, לזחול למכונית תחת השפעת סמים (בהשראת הסצינה המפורסמת מ"הזאב מוול סטריט"), וכמובן - לשחק, באופן שיכה בתדהמה את חברי האקדמיה לקולנוע ויכריח אותם לתת לכם את הפרס.

המשחק פותח על ידי סטודיו בשם The Line, כנראה כמחווה לדיקפריו וללא שום קשר רשמי אליו או לאירוע האוסקר. לפי סוכנויות ההימורים, אגב, סיכוייו של ליאו לזכות בפרס על הסרט "האיש שנולד מחדש" אינם גבוהים, וההימורים נקבעים ביחס של 1 ל-100.

משחק מחשב דיקפריו. צילום מסך
רוץ, ליאו - רוץ!/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully