וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברה שוב את פייסבוק: התגובה של חן טל לגבר שהטריד אותה מינית

18.2.2016 / 9:28

"אני מודעת לכך שעשיתי לו שיימינג ומגיע לו", ענתה אושיית הרשת הפופולרית למגיבים שלא הבינו למה היא פרסמה שיחה אישית עם גבר שהציע לה כסף תמורת מין

לאושיית הרשת, חן טל, יש יותר מ-120 אלף עוקבים בפייסבוק, ולדבריה היא מקבלת מדי יום מאות הודעות מטרידות מגברים. אבל הפעם היא לא הצליחה להחזיק את הזעם בפנים וחשפה את אחת ההתכתבויות שלה עם גבר שהציע לה הצעה מגונה בעבר, ולמרות התעלמותה הוא חזר השבוע עם הצעה דומה.

בספטמבר 2014 כתב לה הגולש השרמנטי: "מתי אפשר לראות אותך", "בירוקים אפילו אפשר לדבר", "לא ילדים אנחנו בקיצור תשאירי מספר מחכה", "2500?" - ולא קיבל ממנה תגובה. השבוע הוא חזר וכתב בשעה 3:47 לפנות בוקר לה: "חנצוק", "אי אפשר להביא דבר כמוך לערב", "3000?", "לא ילדים אנחנו", "מה דבריי".

הפעם היא ענתה לו (אחרי כמה שעות) בסרקזם שלא הותיר אף גולש, שראה את צילום המסך, אדיש: "בוא נעשה את זה מעניין ... תצלם מסך, שתף את השיחה בינינו. אם תקבל 5789 לייקים, 578 תגובות ו 58900 שיתופים אני לא אספר לחברה שלך שאתה רוצה לזיין אישה נשואה בהריון. הולך? צא לדרך! יש לך עד 3..2..1 אפס!". תגובתו הייתה: "פח חולת נפש". את שאר הקללות בהמשך השיחה אפשר להשאיר לדימיון.

הפוסט שעורר סערה - ונמחק לאחר פרסום הכתבה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפוסט, שפורסם אתמול בצהריים, סחף את הגולשים וגרף עד כה כמעט 4,000 לייקים, יותר מ-40 שיתופים ומאות תגובות. רובן פרגנו לטל ועודדו אותה להראות לנשים אחרות איך להתנהג מול מטרידים מינית ברשת. אחרים קבעו כי מדובר בשיימינג.

לגבי הטענה על שיימינג ענתה טל למגיבים: "אני מודעת לכך שעשיתי לו שיימינג ומגיע לו. בן אדם שמשדל לזנות אישה נשואה ובהריון (!!!) צריך לדעת שהוא לא יכול להמשיך לעשות זאת! אם לא לי מחר למישהי אחרת! ולאף אישה בעולם לא מגיע גבר בוגד, גבר שמנבל פה בצורה כזו, גבר שמציע כסף עבור שירותי מין! אני עשיתי לה טובה ענקית ואם חלילה לי היה בן זוג כזה הייתי שמחה אם היו פותחים לי את העיניים!!! 4 שנים אני מקבלת הודעות מהסוג הזה יום יום ממאות גברים. לעולם אני לא מגיבה ולעולם לא מטרילה. אבל כשזה מגיע למצב שאני בהריון ובן אדם שולח הצעות כאלו... סלחי לי אבל זה חולני עם תעודות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ואם תהיתם, לפני ארבעה ימים בדיוק חשפה חן טל בתמונה בפייסבוק שהיא בהריון:

Happy Valentine's Day ❤️󾆩󾍁

Posted by Hen Tal on Sunday, February 14, 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully