וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: העבירו את גור הדולפין מיד ליד בשביל סלפי - עד שהוא מת

18.2.2016 / 14:25

הגולשים ברחבי העולם זועמים: עשרות רוחצים בחוף בארגנטינה תועדו מוציאים גור דולפינים מהמים, מעבירים אותו מיד ליד ומצטלמים איתו. אחרי זמן קצר ההמולה האלימה גבתה את חייו

צילום מסך

גולשים ברחבי העולם זועמים על סרטון המציג עשרות רוחצים מתעללים בדולפין צעיר ומסכן בחוף הים, עד שהוא מת. עד היום מתו כמה עשרות אנשים בשל צילומי סלפי, אבל המקרה הזה מוכיח עד כמה הטרנד הזה מיותר; או במילים אחרות - לא כל תמונה מצדיקה את האמצעים.

האירוע התרחש בחוף הים בעיירת הנופש סנטה טרסיטה בארגנטינה, לאחר שהדולפין נמשה אל החוף ואז הועבר מיד ליד על ידי המוני מבקרים, שביקשו להכניס אותו בפריים של "הסלפי המושלם" - מבלי לדעת שהם מאיצים את קצב ההתייבשות וההתחממות של היונק הימי הצעיר והמסכן.

הגור, כאמור, לא שרד זמן רב בתנאים אלו, אך גופתו המשיכה לעבור ולשמש כאביזר לעוד ועוד תמונות סלפי. במקרה זה היה מדובר בדולפין נהרות מזן פרנסיסקנה לה פלטה, שם שנובע מכינוי לו זכה הדולפין, שהוענק לו למרבה האירוניה בחופי ארגנטינה ואורוגוואי. ניתן למצוא זן זה גם לחופי ברזיל אך הוא נחשב פגיע ונדיר, ולפי ההערכות רק כ-30,000 דולפינים מהזן הזה נותרו ברחבי העולם.

קרן חיי הבר הארגנטינאית הוציאה הודעה לציבור בעקבות המקרה, בתקווה למנוע את הזוועה בעתיד. "הפרנסיסקנה, כמו מיני אחרים, לא יכול להישאר מחוץ למים זמן רב", נכתב במסר מטעם הקרן. "האירוע הזה משמש תזכורת לציבור בדבר הצורך הדחוף להשיב את הדולפינים האלו למים במהירות האפשרית, אם יימצאו על החוף. קריטי שאנשים יעזרו להציל את החיות הלו, כי כל דולפין פרנסיסקנה נחשב עכשיו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רחמנות./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלב נשבר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully