וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט הכריז מלחמה על האינטרנט, ולהפך

אילן גלר

21.2.2016 / 0:01

האלבום החדש של הראפר לא זמין לרכישה כמעט בשום מדיה דיגיטלית, והמעריצים "נאלצים" להוריד אותו בצורה לא חוקית. בתגובה, בעלה של קים מאיים בתביעת ענק נגד אתר הטורנטים The Pirate Bay בשווי של מאות מיליוני דולרים. תגובת עורכי האתר: "אידיוט. האלבום מסריח"

מערכת וואלה!

(בסרטון למעלה: הבעיות הכספיות של קניה ווסט)

"האלבום סודק מעט את השריון המגלומני שעוטף אותו דרך קבע ומספק לנו הצצה לחלק באישיותו של קניה שהלך והצטמק עם השנים ויצא החוצה רק בצורה של כעס", כך כתב מבקר הבית של וואלה!תרבות על The Life of Pablo, האלבום החדש של קניה ווסט, שהושק השבוע באופן רשמי.

האלבום, שזוכה בינתיים לביקורות מעורבות, כבר הספיק לעורר שערורייה לאור העובדה שבאופן
ביזארי - כמעט לא ניתן להשיג אותו בדרכים חוקיות. האלבום לא זמין לרכישה בשום מדיה דיגיטלית למעט שירות המוזיקה המקוון Tidal, אחד הפחות פופולריים מסוגו. ווסט כבר הצהיר כי לא ניתן יהיה לרכוש את האלבום מהאתר הרשמי שלו, והוא לעולם לא יגיע ל-iTunes או לשירות המוזיקה המקוון הפופולרי ספוטיפיי.

לא פלא, אם כן, שמאות אלפי ממעריציו של קניה החליטו פשוט להוריד את האלבום בדרכים לא חוקיות, בין השאר דרך טורנטים. נכון לרגע זה כבר נרשמו מעל חצי מיליון הורדות כאלה - ותגובתו של ווסט, לפי אתר הרכילות Hollywood Life היא הכנה לתביעת ענק כנגד אתר שיתוף הטורנטים הפופולרי "The Pirate Bay". עורכי הדין שלו מעוניינים לדרוש מהאתר פיצוי על כל אחד מהעותקים הללו, בעלי שווי תיאורטי של מאות מיליוני דולרים.

קניה ווסט. GettyImages
"אפילו המעריצים השרופים מסכימים שהאלבום גרוע"/GettyImages

אולם ב"מפרץ הפיראטים" ממש לא מתרגשים. עורכי האתר למודי ניסיונות להשבית אותם באמצעים משפטיים, ותגובתם הרשמית היא כי המחלקה המשפטית ממתינה לכתב התביעה, ובכל מקרה האלבום החדש של קניה "מסריח". באתר "Torrentfreak" מצוטט חבר מערכת של האתר שלא חסך ביקורת מהצעד של הראפר: "קניה ווסט הוא אידיוט מזו**ן בעל תחושת חשיבות עצמית מדהימה. אפילו מעריצים שרופים שלו אומרים שהאלבום מחורבן. אם מר ווסט רוצה לתבוע אותנו? שיהיה בהצלחה".

הגדיל לעשות אחד ממקימי האתר, פיטר סונדה, ברצף של עלבונות מרשימים. "אני נדהם שהאלבום בכלל דלף מ-Tidal מאחר ופחות אנשים מסתובבים שם מאשר בכספת הפדרלית של ארצות הברית בפורט נוקס", כתב סונדה, "קניה צריך להיות שמח שלמישהו אכפת מספיק מהאלבום שלו בשביל לשמוע אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully