וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטאבלט שיעשה מהפכה? הכירו את ה-MateBook של וואווי

שי מזרחי, ברצלונה

21.2.2016 / 18:17

חיי סוללה ארוכים במיוחד, תצוגה באיכות גבוה, ובעיקר – שימוש פשוט. האם המחשב הנייד החדש מבית HUAWEI הוא הלפטופ הכי טוב שמבוסס על ווינדוז 10?

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון למעלה: כתב וואלה! TECH משחק בצעצוע החדש של וואווי)

ענקית האלקטרוניקה הסינית חשפה במסיבת העיתונאים שהתקיימה ביום שלפני פתיחת תערוכת MWC בברצלונה, את הטאבלט ההיברידי הראשון שלה, שיתחרה באייפד פרו של אפל, ובסרפייס של מייקרוסופט.

וואווי לא עוצרת, ומכניסה לצי המכשירים המרשים שלה, קטגוריה חדשה, ובכך מיישרת קו עם הענקיות האחרות.
החברה טענה לא פעם כי היא מתכוונת לבלוט בשוק הסלולר והניידים, והיום אנו רואים צעד נוסף בדרך לפסגה.
בדרך לאותה פסגה נוצצת ומבטיחה, וואווי עושה מה שמתחרות שלה עושות - בניית מותג המספק מגוון רחב של מוצרים טכנולוגיים, ויצירת מצב בו המשתמש ירצה "חווית וואווי" כוללת. הרי אם אני מרוצה מהסמארטפון של החברה, אז מה מונע ממי לרכוש עוד מוצר טוב של אותו המותג? למשל: טאבלט היברידי.

למרות הכל, שוק הטאבלטים ההיברידי אינו משגשג, ורחוק מלהחליף או להתחרות בשוק המחשבים הניידים. מצב אחד מדובר בטאבלטים נהדרים, בעלי מפרט חומרה מעולה , עיצוב נקי ודק, קלים מאוד לנשיאה, ואפילו בעלי זמן סוללה ארוך מאוד. אולם מצד שני, לטאבלט ההיברידי עדיין חסרה היציבות של המחשב הנייד, מספר יציאות ה-USB מוגבל מאוד, והמחיר של הטאבלט גבוה עבור מפרט הביניים בסדרה, דבר שהופך אותו לקשה יותר להשגה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם לעסקים וגם לפאן. הכירו את המייטבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצד העסקי שלו - המחשב מצויד במעבד Intel® Core™ M דור שישי, שיכול להתמודד עם ריבוי משימות. ומהצד הכיפי שלו – המחשב מציג עיצוב אופנתי, ללא מאווררים מרעישים, ובמשקל קליל במיוחד – 640 גרם – שהופך אותו לאידיאלי לנשיאה לכל מקום. בנוסף, ה-MateBook כולל עד 8 ג'יגה בייט זיכרון מסוג LP DDR3 וכונן SSD עם קיבולת של עד 512 ג'יגה בייט.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
המחשב הנייד של וואווי שנחשף בברצלונה MateBook.
בלי מאווררים מרעישים

מסך המולטי-טאץ' של ה-MateBook בגודל 12 אינץ' מצוייד ביחס מסך/גוף מצויין של 84 אחוזים בלבד ומספק חווית צפייה של 2160x1440 עם זווית צפיה רחבה של 160 מעלות (אידיאלי במיוחד למרבים בטיסות).

אבל גולת הכותרת של המכשיר היא חיי הסוללה הארוכים במיוחד שלו. לפי פרסומי החברה, המכשיר מאפשר 9 שעות עבודה רצופה, 9 שעות של גלישה באינטרנט ו-29 שעות של האזנה למוזיקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עט באיכות אחרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, וואווי מציגה את ה-MatePen, עט אלקטרוני עם 2,048 דרגות רגישות, שגם יכול להפוך לסמן לייזר. בזירת האבטחה וואווי טוענת שטכנולוגיית זיהוי טביעות האצבעות שלה היא המהירה בעסק.

"המכשיר החדש הוא אבן דרך, שמדגימה את מומחיות העיצוב והייצור המובילה של וואווי, ואת יכולתה להביא אל הצרכנים מוצר ספינת דגל חדש בעיצוב יפהפה, שיגדיר סטייל חדש לעסקים ויאפשר קישוריות בין כל המכשירים כמעט בכל תרחיש", אומר ריצ'ארד יו, מנכ"ל חברת Huawei Consumer Business Group. "וואווי הצליחה לתעל את הניסיון והמצוינות שלה לבניית מכשירים ניידים יוקרתיים שעונים על הצרכים של סביבת העסקים המודרנית. המכשיר החדש הוא כלי עבודה יעיל ביותר שמאפשר שילוב חלק בין יישומי עבודה ליישומי בידור ופנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully