וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם ברשת: אימוג'י של דגל פלסטין בוואטסאפ

מערכת וואלה! TECH

23.2.2016 / 14:31

גולשים גילו שבעדכון האחרון של אפליקציית המסרים האהובה נוספו מעל ל-100 אימוג'יז חדשים – ביניהם זה של דגל אש"ף. הגולשים ברשת לא נשארו אדישים: "מה הדבר הבא? דגל דאע"ש? אולי צלבי קרס?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצאו את הפנדה, או את דגל אש"ף/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע האחרון עודכנה אפליקציית המסרים הפופולרית WhatsApp עם פיצ'ר חדש למשתמשי אנדרואיד, באמצעותו יכולים המשתמשים לגבות באופן אוטומטי בגוגל דרייב את השיחות שלהם, ואת קבצי המדיה הנלווים. בנוסף, נוספו מעל ל-100 אימוג'י'ז חדשים, שמסודרים על פי קטגוריות קצת יותר נוחות לשימוש. לא העדכון הכי חשוב שנעשה באפליקציה – ולכן הוא גם לא גרר יותר מדי עניין ברשת.

ואמנם, משתמשים ישראלים שגללו את קטגוריית הדגלים מצאו את האימוג'י של דגל פלסטין, והסערה החלה. "אין דבר כזה 'דגל פלסטין' כי אין כזאת מדינה, זה דגל של ארגון הטרור אש"ף וזו בושה לוואטסאפ שהם נותנים לזה במה", כתב אחד הגולשים וזכה לגיבוי מרוב המגיבים.

הדגל הפלסטיני משמש את הרשות הפלסטינית, והוא מבוסס על גרסה מוקדמת של הדגל הפאן-ערבי מתקופת מלחמת העולם הראשונה. הטענה שמדובר בדגל אש"ף היא נכונה היסטורית, אך בימינו, הדגל מזוהה יותר עם השאיפה הערבית למדינה, ופחות עם אחד מארגוני הטרור (לחזית העממית ולחמאס, למשל, יש דגלים משלה).

הטענות של הגולשים הישראליים מתרכזות בעובדה שמדבר בדגל שמזוהה עם ארגון טרור. "מוזר שדווקא וואטסאפ, בבעלות של פייסבוק ומארק צוקרברג היהודי, נותנת במה לדגל של ארגון טרור. מה הדבר הבא? לעשות אימוג'י של דגל דאע"ש? אולי צלבי קרס?", טען גולש אחר.

בינתיים, נותר לנו רק לשחק קצת עם האימוג'יז החדשים, המקום היחיד בו אפשר לעשות שלום במזרח התיכון כנראה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזרח תיכון חדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully