וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: Oppo מציגה טעינת סמארטפון מלאה ב-15 דקות בלבד

עדי פרל

24.2.2016 / 10:44

החברה הדגימה את כוחו של מטען מהיר חדש מתוצרתה במסגרת כנס Mobile World Congress. הציגה גם טכנולוגיה חדשה לשיפור איכות צילום תמונות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכירו את טכנולוגיית SuperVOOC/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת אופו (Oppo) הסינית טוענת שהגיעה לאבן דרך בתחום הטענה מהירה של סוללות סמארטפון – הטענת הסוללה במלואה תוך 15 דקות בלבד.

אתמול (ג') הציגה אופו במסגרת תערוכת Mobile World Congress, שנערכת בימים אלה בברצלונה, מטען מהיר תחת טכנולוגיה חדשה אותה מכנה "SuperVOOC". המטען מסוגל להטעין סוללות 2,500mAh של סמארטפונים תוצרת אופו תוך רבע שעה בלבד באמצעות כבל MicroUSB סטנדרטי לחלוטין. כמו כן, המטען נעזר באפליקציה שמותקנת על הסמארטפון של אופו ועוזרת בשיפור ביצועי הסוללה.

אם המטען החדש של אופו אכן עושה את מלאכתו נאמנה, הרי שהוא מתעלה אפילו על טכנולוגיית הטעינה המהירה של קוואלקום, ה-QuickCharge 3.0 שמסוגלת להטעין סוללת סמארטפון מאפס ל-80 אחוז תוך 35 דקות. המטען המתחרה של חברת Huawai, לעומת זאת, אמור להקפיץ את הסוללה מאפס ל-48 אחוז תוך לא יותר מחמש דקות של טעינה.
יש לציין שההישג, אם הוא אכן אמיתי, לא ניתן היה לבחינה מקרוב על ידי קהל הצופים בכנס. נאמר כי הצופים הספקנים יותר טוענים שהישג זה התאפשר בעיקר בזכות השליטה המוחלטת של אופו בהרכב החומרים מהם המטען, הסמארטפון והסוללה עשויים, ולדעתם סביר להניח שניסיון לחבר את המטען המהיר אל סוללה של מכשיר אחר לא יניב תוצאות דומות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טכנולוגיית הטעינה החדשה של אופו – מ-0 ל-100 תוך 15 דקות/מערכת וואלה!, צילום מסך

צריך עוד לראות כיצד המטען המהיר של אופו יתפקד במציאות, אבל דבר אחד בטוח – מתקרב היום בו חסל סדר לחבר את הסמארטפון לקיר לפני השינה והעתיד נמצא במטענים מהירים שיחזירו את הסוללה למלוא כוחה תוך פרק זמן קצר.

לכתבה המלאה ב-GeekTime - הקליקו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • oppo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully