וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות ולא להאמין: גזרנו את הסוללה הזו לשניים והיא עדיין המשיכה לפעול

אורן דותן, ברצלונה

24.2.2016 / 17:14

הכירו את ה-Lithium Ceramic (סוללת ג'ל) הניתנת לקריעה, לגזירה, לניקוב לקיפול ולכל עינוי שתוכלו להעלות על הדעת. כל עוד שתי האלקטרודות בקצה שלמות, היא לא תפסיק לעבוד ואפילו לא תגמגם בזמן שתבצעו בה את זממכם. הבונוס: היא לא מתחממת ואין חשש שהיא תתפוצץ

יח"צ - חד פעמי

באחד הדוכנים הקטנים, בפינה של אחד האולמות - הרבה אחרי הביתנים של החברות הגדולות - עומדים שני טאיוונים חביבים מול שולחן עם פרזנטציה מקרטון שנראית כמו פרויקט מדעי בבית ספר. על השולחן זרוקות בכל פינה חתיכות מתכת זהובות וכסופות, ורואים יותר נייר דבק ממה שתמצאו בכל התערוכה.

ביחס לביתנים המתוקתקים והמלוקקים, נראה ששני החבר'ה האלה לא ממש ידעו למה הם נכנסים. אני מסוקרן ומתחיל לדבר עם אחד מהם; הוא לא ממש יודע אנגלית ומפנה אותי לסם צ'אנג, איש המכירות של חברת prologium שמשרדיה בטאייפיי הבירה.

הסוללה שאפשר לחתוך של prologium.
לחתוך ולהמשיך לעבוד

הוא מתחיל להסביר לי שכל מה שאני רואה זה סוללות. סוללות דקות כמו נייר, סוללות מגולגלות כמו פילטר קטן של סיגריה, סוללות מכופפות ובאופן כללי סוללות שסופגות כל התעללות אפשרית - אבל עדיין ממשיכות לעבוד.

המוצר שלהם היא סוללת Lithium Ceramic (סוללת ג'ל) הניתנת לקריעה, לגזירה, לניקוב לקיפול ולכל עינוי שתוכלו להעלות על הדעת. כל עוד שתי האלקטרודות בקצה שלמות, היא לא תפסיק לעבוד ואפילו לא תגמגם בזמן שתבצעו בה את זממכם.

הסוללה הזו אינה מתחממת ונשרפת, אינה עלולה להתפוצץ עקב מכה חזקה ואפילו ניתן לטעון אותה. עובי דף סוללה אחד עומד על 0.38 עד 2 מילימטרים בלבד (בהתאם לדגם), וניתן להדביק כמה סוללות כאלה יחד כדי להגדיל את הקיבולת.

דף סוללה בגודל A4 מספק קצת יותר מ-1,000 מילי-אמפר לשניה, מה שאומר ששלושה דפים צמודים מגיעים לקיבולת של סוללות הסמארטפון החזקות. השימושים האפשריים כמעט אינסופיים - מרצועות לשעון חכם עם סוללה מובנית, חגורה עם סוללה מובנית ואבזם חכם, עטים חכמים (ניתן לגלגל את הסוללות לגלילים), לשלב אותן בבגדים, בסוליות הנעליים, בכיסויים רגילים למראה לסמארטפונים ובעצם בכל משטח או אביזר שצורך חשמל.

בשל העמידות הגבוהה של הסוללה הזו לאלימות מכל סוג כמעט, ניתן להשתמש בה בפעילויות אקסטרים ולחסוך את המקום הייעודי שלרוב תופסת הסוללה. לרוב גם מדובר בשטח נכבד ביחס למכשיר עצמו. וזה בלי לדבר בכלל על העובדה שגם כשהיא ניזוקה, היא לא מפסיקה לפעול אלא פשוט מאבדת מעט מהקיבולת שלה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר גם לקפל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי החבר'ה של prologium, החברה תחל לשווק את הסוללות שלה מסחרית כבר בשנה הבאה, ויש כמה מתעניינים גדולים. המוצר המסחרי הראשון שלהם, הקיים כבר כיום, הוא נרתיק קונספט לסמארטפון של HTC, שפותח בשיתוף עם שכנתם לאי שלחופי דרום-מזרח סין.

הקייס הזה נראה כמו כל נרתיק פליפ לטלפון חכם אבל בין יריעות הבד והפלסטיק מסתתרות סוללות שטוחות. אם עד היום היינו רגילים לקבל את האקסטרה-ג'וס שלנו מכל מני מגני פלסטיק מנופחים, כעת כבר לא צריך בכלל לדאוג לגבי עיצוב התוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פורנו סוללות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully