וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי דופריין, המשך בכיוון הנסיעה: מורגן פרימן מצטרף לוויז

אילן גלר

25.2.2016 / 12:26

לא בטוח שהוא יעזור לכם לברוח מהכלא כמו רד ב"חומות של תקווה", ולא בטוח שהוא ייתן לכם להיות אלוהים לשבוע כמו ב"ברוס הגדול מכולם" – אבל מורגן פרימן כן יביא אתכם למחוז חפצכם בדרך המהירה ביותר, כי הוא הקול החדש של אפליקציית הניווט הפופולרית waze

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלוהים, איך מגיעים למרכז תל אביב עם כל העבודות האלה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד הקולות המוכרים ביותר בעולם, קולו של השחקן מורגן פרימן, יכול כעת לסייע לכם בניווט הרכב בעזרת האפליקציה הישראלית וויז. "הקריינות של פרימן הייתה ללא ספק אחת המבוקשות ביותר מצד המשתמשים בוויז", מסבירים בחברה, "וכעת יוכלו המשתמשים ליהנות ממנו כ'טייס המשנה' שלהם בזמן הנהיגה".

פרימן התכבד לתרום את קולו לאפליקציה לצורך קידום סרט הקולנוע החדש "המטרה: לונדון", ההמשך הרשמי לסרט "המטרה: הבית הלבן". בשניהם מככב פרימן בתפקיד ממלא מקום נשיא ארה"ב, והוא נותר בדמות זו גם במסגרת הקריינות לוויז, כך שהוא יפנה אליכם בתואר "הנשיא". בסרט החדש, למקרה שתהיתם, נמצאת לונדון תחת מתקפת טירור המאיימת על שלום העולם, ורק הנשיא האמריקני (כמובן!) יוכל לעצור את המחבלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהבים סלבס בוויז/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם רוצים ליהנות מהקריינות החדשה, עליכם להכנס לתפריט ההגדרות של וויז, ומשם לבחור באפשרות צליל (Sound), שפה (Voice Language), ושם לבחור באפשרות Morgan Freeman. כמו במקרים קודמים בהם אירחה האפליקציה את קולו של סלב הוליוודי, מדובר במבצע לזמן מוגבל בלבד - קולו של פרימן ייעלם מהאפליקציה ומהמכשיר שלכם בעוד מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully