וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף המבאס של "תעלומת המטוס באגם" של גוגל

26.2.2016 / 0:01

אחרי שלל תיאוריות קונספירציה, שטענו שהרשויות מחביאות תאונת מטוס שבסופה התרסק מטוס אל קרקעית אגם רייט במיניאפוליס, כפי שנתפס במצלמות גוגל מפות. אלא שנציגי גוגל חושפים את הסיבה לתמונה שהסעירה את הרשת, והיא פחות מלהיבה משציפינו

GOOGLE MAPS חושפת מטוס בקרקעית אגם. GOOGLE MAPS, אתר רשמי
GOOGLE MAPS חושפת מטוס בקרקעית אגם/אתר רשמי, GOOGLE MAPS

סוף לתיאוריות הקונספירציה: מטוס שנראה כאילו שקע באגם, שהופיע בשירות המפות של ענקית האינטרנט גוגל, גרם לגל של תיאוריות קונספירציה אינטרנטיות מנוגדות, שניסו להסביר את הדימוי המבלבל. כעת נראה שתמו הספקולציות, עם פתרון התעלומה כפי שפורסם במירור הבריטי.

תחילת הסיפור בצילומי לווין של סביבות אגם הרייט שבמיניאפוליס, ארצות הברית, מהם נראה כי כלי טיס דו מנועי שוכן לו במעמקי האגם. אלא שלרשויות השונות וחברות התעופה לא היה ידוע מעולם על תאונת מטוס בסביבה, שתוכל להסביר את ה"ממצאים" האינטרנטיים.

נסו למצוא במפה את המטוס:

הרשת געשה ורתחה עם שלל קונספירציות לגבי הסתרת המקרה, ורעיונות אחרים באשר לאופן בו הגיע המטוס לתחתית האגם, אך בעצם הפתרון נעוץ באופן בו מעבדת גוגל את תמונות הלווין, ובכך שברגע בו נלכדה תמונת האזור, מעליו חלף לו מטוס.

ובמילים אחרות, המנוע של גוגל חיבר את האגם והמטוס שמעליו לכדי תמונה אחת, ממש כמו בשיטוח של שכבות בתוכנת עריכה גרפית. דוברת שירות המפות של גוגל, סוזן קדרצ'ה, מסרה בתגובה לעיתון מקומי כי "בקצרה, כל תמונת לווין שאתם רואים מורכבת למעשה מאוסף של כמה תמונות".

לדברי נציגת גוגל, חפצים שנעים במהירות כמו מטוסים מופיעים לעתים קרובות בתמונות של אזור אגם הרייט, הנמצא בדיוק מתחת למסלול תעופה, עם מעל 400 אלף כלי תעופה שנוחתים וממריאים בשדה התעופה סנט פול במיניאפוליס מדי שנה.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully