וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרובוט-שליח ועד סוללת קסמים: ראינו את העתיד בברצלונה

אורן דותן, ברצלונה

25.2.2016 / 19:22

הסלולרים הכי חדשים, הגאדג'טים הכי מגניבים והרובוטים שמתחילים להזכיר קצת יותר מדי את סרטי המד"ב שראינו כילדים. ראינו את העתיד בכנס הטכנולוגיה בברצלונה, וחזרנו לספר

אימג'בנק GettyImages

עשרות אלפי אנשים ביקרו גם השנה בתערוכת המובייל הגדולה בעולם - MWC מובייל וורלד קונגרס - שהתקיימה מתחילת השבוע בברצלונה וננעלה היום. אלפי ביתנים נפרשו על שטח עצום בין שמונה אולמות ענקיים והציגו את כל החידושים הטכנולוגיים בעולם התקשורת והניידות, מכל זווית שאפשר להעלות על הדעת.

יצרניות סלולר פופולריות כמו סמסונג, LG, HTC, סוני ועוד רבות אחרות מכל העולם השיקו את הדגמים החדשים שלהן בתערוכה, יחד עם עוד אלפי מציגים נוספים שהביאו עמם גאדג'טים, רובוטים, אפליקציות, אקססוריז לניידים, חומרה משודרגת ובעיקר רעיונות חדשים שיקדמו וישפרו את חוויית המובייל, המשפיעה כל-כך על חיי כולנו.

השנה ראינו במגרש המשחקים הענק של חובבי הטכנולוגיה הרבה מציאות מדומה ורבודה, הרבה אוטומציה של תהליכים, חידושים בתחום הרכב החכם והמחשוב הלביש, והוצגו גם לא מעט הדגמות מדהימות למהירות גלישה של יותר מגיגה לשנייה; אפילו נשבר שיא חדש כשהוצג המטען של אופו, המסוגל לטעון את הסוללה שלהם במלואה תוך רבע שעה בלבד.

רובוט בברצלונה בתערוכת MWC. GettyImages
זה טלפון ביד שלך או שאתה סתם שמח לראות את הרובוט שלי?/GettyImages

בין הביתנים מרחבי העולם ניתן היה לראות גם לא מעט ישראלים; כ- 140 חברות ישראליות הציגו את הטכנולוגיות והאפליקציות החדשניות שלהן בביתן הישראלי, שנפרש לאורך חצי בלוק והציע הדגמות יחד עם שולחנות עגולים קטנים לביצוע עסקאות מהירות בזמן התערוכה.

אם עד לפני כמה שנים המובייל עמד כתחום בפני עצמו, כיום המציגים הרבים מראים כיצד הוא משתלב בכל שלב בחיינו. מרובוטים שיבצעו בשבילנו שליחויות, ישחקו עם חיות המחמד וישמרו לנו על הבית ועד סמארטפונים עמידים יותר וחזקים יותר, עם פיצ'רים מתקדמים יותר בדגש על יצירת מדיה מורכבת ושיתופה עם העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • mwc
  • ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully