וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה לשמלה: הגולשים לא מצליחים להסכים באיזה צבע הז'קט הזה

אילן גלר

28.2.2016 / 8:40

הייתם חושבים שמי שצלקותיו מטראומת השמלה השחורה-כחולה/לבנה-זהובה עוד מחלימות ודאי לא ירצה להשתתף בדיון נוסף לגבי צבעו של פריט לבוש, אבל זה לא המצב. הרשת שוב סוערת

תושבי לונדון חלוקים: השמלה כחולה ושחורה או לבנה וזהובה?/צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

(בסרטון: תושבי לונדון תוהים מה צבע השמלה משנה שעברה)

רובכם בוודאי זוכרים את השמלה המפורסמת שהכתה את הרשת לפני שנה בדיוק, ופיצלה את גולשי העולם לשני מחנות: אלו שראו את השמלה בצבעים לבן וזהב, ואלו שטענו שצבעה שחור וכחול. כעת נראה שפריט לבוש אחר מאיים להחזיר את הטירוף ולהפוך למסורת מושמצת.

הפעם הגולשים חלוקים בדעתם לגבי צבעו של ז'קט תמים למראה, הנושא את לוגו חברת אדידס (מה שכבר מעורר שאלות לגבי פרסום סמוי; אך מצד שני, לא מעט פרטי לבוש ממותגים כך שהסיכוי שמדובר בצירוף מקרים גבוה). אפילו ההשטאג #TheJacket שאב השראה מההשטאג הארור ההוא מלפני שנה #TheDress

שני חברים, שדנו ביניהם דרך הרשת החברתית טאמבלר על צבעיו של הז'קט החליטו לשתף את שאר אומת הרשת בדילמה, ומכאן הדרך ללהיט ויראלי מעורר מחלוקת הייתה קצרה. עשרות אלפי המגיבים לתמונת הז'קט נחלקים לשלושה מחנות: כחול ולבן, שחור וחום, ושילוב נוסף שעליו צמד החברים, שהעלה את הדיון, כלל לא חשב - ירוק וחום.

הייתם מצפים כי בעקבות תקרית השמלה של 2015 ידעו המגיבים כי אין למעשה תשובה אחת נכונה, שכן לכל אדם תפיסת צבעים מעט שונה, וגם חשוב לקחת בחשבון את איכות המסך של כל אחד, התאורה בחדר בעת הצפייה בתמונה וגורמים נוספים המעוותים את קרני האור.

עם זאת , הגולשים כלל אינם מהססים להתווכח מי מביניהם צודק באשר לצבעים האמיתיים של הז'קט. "אין לאדידס ז'קט כזה בגוון שחור וחום, כך שברור שמדובר בז'קט לבן וכחול!" טוען אחד המגיבים. "אוקיי, בואו נפסיק לרגע עם כל הבדיחות כי הז'קט הזה חום וירוק", כתב אחר. כמובן שלא חסרים גם כאלו שרק מבקשים מכולם להפסיק בוויכוח, לפני שדיון מטופש על צבעי בגד יהפוך שוב לנושא החם ברשת.

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully