וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 13 נכוותה לאחר שדיברה בסמארטפון בעת טעינה

אילן גלר

28.2.2016 / 8:44

צווארה של גבי האמריקנית הצעירה נחרך משרשרת מתכת, שככל הנראה קפיצת מתח פרקה אליה זרם גבוה. כנראה שזו סיבה נוספת לא לדבר בסמארטפון כשהוא מחובר לחשמל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גבי פדרו./מערכת וואלה!, צילום מסך

גבי פדרו, בת ה-13 המתגוררת בפרבר הסמוך לעיר שיקגו, קיבלה לאחרונה את הסמארטפון הראשון שלה . היא הספיקה ליהנות ממנו במשך כמה שבועות בטרם גילתה סכנה, שהיא לא חשבה עליה.

פדרו עלולה להישאר עם צלקות סביב צווארה למשך כל חייה, כך לטענת משפחתה. הצעירה סובלת מכוויות מדרגה שנייה בעקבות שימוש במכשיר, בעת שהיה מחובר לחשמל לצורך טעינה. "היא ירדה במדרגות אחרי שזה קרה, אוחזת בצווארה", סיפרה האם, ג'קי. "זה הדבר הנורא ביותר בעולם לאימא לראות את הילדה שלך צורחת מכאבים מבלי שיהיה לך מושג איך לעזור לה… עברו כמה דקות לפני שהיא הצליחה בכלל לספר לנו מה קרה. היא סובלת מכוויות כואבות מדרגה שנייה וכעת תהיה לה צלקת מסביב לכל הצוואר".

ככל הנראה, מה שקרה הוא שזרם חשמלי חזק נגרם כתוצאה מקפיצת מתח ועבר בהשראה דרך כבל המטען לשרשרת המתכת אותה ענדה גבי על צווארה. השרשרת התלהטה, בדיוק כמו חוט הלהט בנורה, וחרכה את צווארה.

ברשת הסלולר אליה הייתה מנויה, T-Mobile, הביעו צער רב על המקרה והסכימו להחליף את המכשיר ואפילו לשלם בעבור חשבונות הטיפול הרפואי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסביב לכל הצוואר./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצלקות לא יעלמו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully