וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לפרוץ את קורא טביעות האצבע של האייפון עם פלסטלינה. צפו

אילן גלר

28.2.2016 / 8:57

קורא טביעות האצבע של אפל אמנם הפך את חיינו לקלים יותר, אבל הוא לא ממש עומד בסטנדרטים גבוהים של אבטחה ביומטרית. לראייה: אפשר לעבוד עם עליו עם גוש פלסטלינה דביק

חברת אבטחת המידע Vkansee פיתחה לאחרונה חיישן לקריאת טביעות אצבע המדויק לטענתה עד פי ארבע מזה בו משתמשות היום יצרניות הסמארטפונים. בכדי להוכיח כי אכן מדובר במוצר מוצלח יותר מאשר הטכנולוגיה הקיימת, החליטו בחברה לערוך הדגמה יוצאת דופן, פריצה למכשיר אייפון תוך שימוש בפלסטלינה פשוטה.

תחילה סרקו עובדי החברה את טביעות האצבע בחיישן של אפל ולאחר מכן יצרו תבנית מדויקת של טביעת האצבע באמצעות פלסטלינה. התוצאה המוגמרת, אחרי כמה שניות, הייתה מפורטת מספיק על מנת לשטות בחיישני אבטחת המידע של האייפון, שלא הצליחו להבדיל בין האצבע האמיתית ובין טביעת הפלסטלינה שנוצרה על ידי התבנית.

"החלטנו להשתמש בפלסטלינה על מנת להדגים כי למרות שהחיישנים במכשירי הסמארטפון הקיימים יעילים למדי, יש להם חסרונות שאנו יכולים להראות לכם תוך שימוש בתבנית פלסטלינה פשוטה", הסביר נציג החברה.

כמובן שהציוד הנדרש לצורך שכפול טביעות האצבע אינו נגיש לכל אחד, ונדרשת סריקה מדויקת על מנת ליצור את התבנית. החיישן החדש של Vkansee אמור לטענת החברה להשתלב בדגמי הסמארטפון המובילים בשוק החל משנת 2017.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
משחק ילדים./מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully