וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיני-רובוטנק: זה אולי הגאדג'ט הכי מגניב שראינו בברצלונה

29.2.2016 / 8:36

בגובה של 9 סנטימטרים אבל עם פיצ'רים מדליקים ואפליקציית שליטה נוחה, ה- AppBotהוא רכישה מוצלחת למדי תמורת 200 דולרים. מי שיחכה לדגם הבא שיושק בעוד כמה חודשים ייהנה גם מראיית לילה

צלמים זמניים מורשים

(צילום: אורן דותן)

בין שלל הסמארטפונים, האקססוריז לניידים והמחשבים ההיברידים והטאבלטים שהוצגו בתערוכת המובייל, MWC, שהתקיימה בשבוע שעבר בברצלונה אפשר היה למצוא גם את הרובוט הקטן, החמוד והמגניב ביותר בין כל הביתנים.

תמורת 200 דולרים בלבד תוכלו לרכוש את רובוט האבטחה המניאטורי המכונה AppBot ומשמש כמצלמת אבטחה ניידת וחמודה, מלווה לחיית מחמד כשאתם לא נמצאים, רובוט להשגחה על הילדים (בעיקר כשתחנת העגינה ממוקמת בחדרם) וכמובן אחד הצעצועים השווים.

ברובוט שולטים באמצעות אפליקציה ייעודית, שניתן להוריד מחנויות האפליקציות הרשמיות.

בגובה של 9 סנטימטר, אורך של 8.8 סנטימטר ורוחב של 4.9 סנטימטר מדובר ברובוט חשאי אך לא מוגבל; הוא מסוגל להתרומם לבד, במקרה של התהפכות, בקלות בלחיצה אחת (התנועה מתוכנתת באפליקציה) וטווח המצלמה שלו למעלה ולמטה עומד על 120 מעלות.

רובוטנק AppBot. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
נוח לשליטה וכיף בצורה לא נורמלית./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

תחנת העגינה שלו מתחברת לחשמל, כך שניתן למקם אותה באזור עם נקודת תצפית טובה באחד החדרים ולקבל מצלמת אבטחה ניידת. הרבה יותר קל לשלוט בו, מהרובוט הכדורי החדש ש-LG השיקה השבוע למשל, וגם הרבה יותר כיף. מי שגדל על סרטי "תקלה מופלאה" לא יצליח להפסיק ללחוש לעצמו "ג'וני פייב איז אלייב!" תוך כדי השימוש.

הרובוט מעביר פיד חי באיכות טובה מאוד, מסוגל לצלם גם תמונות סטילס וגם להקליט וידאו
ניתן לדבר לסמארטפון ולשמוע את הדברים דרכו ונורת לד קטנה מאירה לו את הדרך בצורה אפקטיבית (עבור המפעיל כמובן) גם בחושך מוחלט.

הרובוט מצויד בפיצ'ר זיהוי תנועה, כך שהוא יכול להתריע כשמישהו מסתובב בבית, ובקלות תוכלו לשלוח אותו לבדוק מה קורה. הבעיה היחידה היא שהוא מחובר לרשת הביתית כך שאם פורץ מנתק את הראוטר הוא מפסיק לתפקד.

כשהסוללה שלו נחלשת הרובוטנק הקטן מבקש מכם לשלוח אותו לתחנת העגינה להתרעננות. לוקח לו שעתיים להיטען באופן מוחלט והדגם הבא, שייצא לשוק בעוד כמה חודשים, יצויד גם בראיית לילה לחשאיות מוגברת.

  • עוד באותו נושא:
  • רובוט
  • mwc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully